axor Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 har fått hull i eksospotta, og holder på med billappen, så det blir uaktuelt å betale for nytt eksosanlegg, da jeg skal bytte i ett effektanlegg. Men den skal snart på eu-godkjenning, er det noen macgyver løsninger som kan brukes her slik at den kommer gjennom eu-kontrollen før jeg kjøper nytt anlegg? har ikke sett skikkelig, men mener det er ifra overgangen mellom katalysator og bakre potte, eller på selve katalysatoren På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Gungum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Tror det er det eneste ja, om du ikke kan hekte det ned å skjøte i en platebit med tigen eller noe.. spørs dessuten hvor mye det er, er det bare så vidt så er det ener feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Tror det er det eneste ja, om du ikke kan hekte det ned å skjøte i en platebit med tigen eller noe.. spørs dessuten hvor mye det er, er det bare så vidt så er det ener feil... eksoslekkasje er 2'r feil, dette pga med lekkasje så kan de ikke måle avgassene (nøyaktig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 tror ikke det er så fælt stort, for det har nettopp kommt, merket det ikke før jeg startet den sist gang, da jeg så litt røyk som sev ut midt under bilen, hadde ikke hatt noe problem med å tigge det om jeg hadde hatt ett tig-apparat tilgjengelig, men det har jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå