Thomassino88 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 hørtes morro ut hvor ligger dette vannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D659 ... %3Daddress vannet ligger 10-15 min fra e18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 en times kjøring må se når helgen kommer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 vannet er kjempe stort så er plass nok til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Når er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 åpent alle dager men ikke på søndag..som er litt kjipt.men skal vel være glad vi får kjøre der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 åpent alle dager men ikke på søndag..som er litt kjipt.men skal vel være glad vi får kjøre der Hvem som helst kan komme og rase rundt på isen? Detta var innteresant! hehe.. Når jeg tenker meg om så fortalte en kamerat av meg at de pleide å dra til et vann i holmestrand og kjøre om vintern, er vel sikkert det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Kongetiltak! Ser ut som banen/sjøen er utrolig stor! Her er det bare å henge seg på folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Er noen kamerater som kanskje skal dra ned dit i morra etter jobb, i fire tiden. Noen andre som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Fare for at e28 skal få kjørt seg imorra ja Skulle bare hatt no bedre bakdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 detta hadde vært fryktelig gøy å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 bare å komme jeg skal ditt på lørdag.så ses vi da.jeg kjører en blå 2dørs e30 318I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Så det er faktisk fullt ut lovlig for meg og ta noen runder med firmabilen der sånn rundt lunsj tider i morgen f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 bare å kjøre:wink:men ikke etter kl 1900 og ikke på søndager.er fint om man har litt eksosanlegg under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå