Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette her var helt genialt, men fikk skikkelig noia når sjåføren legger'n ut på langsiden i hundre og hælvette :D Banen var dobbelt så stor som jeg hadde trodd

@Glenn-Andre: Hva var det dama sa til deg ? Tenkte kanskje det var noe ang. fri-eksos

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  thomas_ja skrev:
Hei!

Jeg er is jomfru å lurer på om det er noe vits å komme der med piggfrie dekk?

Takk for alle svar:)

Det går bra, er ca 2cm snølag over isen.

Satt på i ei merce der i dag med piggfrie dekk :)

170km og kaste den ut i sladd er adrenalinkick både for sjafør og passasjerer :P

Helt konge sted! Thomassinho; kikka etter en e30 jeg, ikke rav4 :P

Skrevet
  Kverna skrev:
Dette her var helt genialt, men fikk skikkelig noia når sjåføren legger'n ut på langsiden i hundre og hælvette :D Banen var dobbelt så stor som jeg hadde trodd

@Glenn-Andre: Hva var det dama sa til deg ? Tenkte kanskje det var noe ang. fri-eksos

Kjørte du den sierraen (cosworthen?) uten baklys? :P

Skrevet
  Hi-Fi Lasse skrev:
  thomas_ja skrev:
Hei!

Jeg er is jomfru å lurer på om det er noe vits å komme der med piggfrie dekk?

Takk for alle svar:)

Det går bra, er ca 2cm snølag over isen.

Satt på i ei merce der i dag med piggfrie dekk :)

170km og kaste den ut i sladd er adrenalinkick både for sjafør og passasjerer :P

Helt konge sted! Thomassinho; kikka etter en e30 jeg, ikke rav4 :P

jeg kjørte en rav4 idag hehe.tenker jeg får igang e30 til lørdag håper jeg da :)

Skrevet

190 ? :P hadde 130 der istad... men vi brukte stort sett der vi kjører ut + venstresiden... så det var "mange kilometer" med vann bort på høyresiden... men er den like stabil? ;D for da kan man jo få en hævletes fart...

Skrevet
  Kverna skrev:

Ja, de likte tydelig vis ikke frieksos fra manifolden :P skjønner ikke hvordan det har skjedd... trodde det var eksospakningen men når vi kom til statoil og jeg fikk litt bedre lys så vi at hele eksosen hadde knekt der den er festa til maifolden. Men hu dama skjønnte meg og syntes synd på meg for at jeg måtte kjøre med frieksos til drammen :P

Hi-Fi Lasse: ha satt på med stian i 244`n.

Skrevet
  Hi-Fi Lasse skrev:
  Kverna skrev:

Kjørte du den sierraen (cosworthen?) uten baklys? :P

Nope. Satt på med 244'en jeg :) Må få dratt med is-turboen en tur, hvis jeg kommer meg utpå, likte ikke den kanten der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...