Glenn-Andre Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Dette her var helt genialt, men fikk skikkelig noia når sjåføren legger'n ut på langsiden i hundre og hælvette Banen var dobbelt så stor som jeg hadde trodd@Glenn-Andre: Hva var det dama sa til deg ? Tenkte kanskje det var noe ang. fri-eksos Kjørte du den sierraen (cosworthen?) uten baklys? Nope. Satt på med 244'en jeg Må få dratt med is-turboen en tur, hvis jeg kommer meg utpå, likte ikke den kanten der Du kommer deg nok utpå på siden der, jeg gjorde iallefall det uten å subbe. veit ikke åssen din er senka men både min og destroyy sin er senka og eksos ligger ganske lavt. vi subba ikke.
Kverna Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Kanskje ikke blant de laveste, men likte ikke kanten
Dan327t Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 isen er mellom 27 og 30 cm. (hull er borret og målt av en bonde jeg kjenner siden jeg bor rett ved) jeg har vært i begge ender med min bil, og har ikke vært tegn til at isen skal gi seg. eneste er at det kan bli trangt utpå der når det er 20-30 biler og alle skal kjøre fort. derfor synes ihvertfall jeg at det hadde vært supert om noen hadde no kjegler eller noe av den slags så vi kunne laget en liten bane. Sannsynlighvis vil det bli brøyta stor bane med traktor når snøen kommer. er gjort det tidligere år.
thomas_ja Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Hei! Er det noen som har en adresse til den gården hvor dere kjører ut på isen? Mange som skal kjøre imorgen?
Dan327t Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 tenkte å kjøre litt i morra. men clutchen gikk på merca i sta:S Noen som veit om det er hydraulisk eller vaier på en 230 89'? Vi kjører inn gårdsveien til "Fonsveien 920" . Kjør pent i gården=)
Sandersen Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 jeg tenkte jeg sku ta en tur i morra noen flere som skal, som veit hvor det er?
Dan327t Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 jeg veit hvor det er hvis jeg får ordna clutchen i kveld;)
Hauso Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 jeg stikker bort en tur i morra etter klokka 14. regner med jeg er der borte i 3 tiden:) noen andre som skal? må kjøre i stykker 318 min noen som har kjørt der i dag? for idag er det jo + grader
Ballder Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 tror jeg må ta en tur opp på lørdagen og titte ihvertfall.. Samme her. skal du kjøre e34n? Står på sommerhjul året rundt den. Blir kanskje noen runder med e39'n.
Gunnar Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Det er IKKE kjøring fredag, lørdag og søndag! Var der nå nettopp, det er satt opp "stengsel" med lapp på begge nedkjøringene.
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Det er IKKE kjøring fredag, lørdag og søndag!Var der nå nettopp, det er satt opp "stengsel" med lapp på begge nedkjøringene. Ikke rart det tror jeg, altfor mye folk der da. Hørte det var over 100 biler der om lørdagen.
Sandersen Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Det er IKKE kjøring fredag, lørdag og søndag!Var der nå nettopp, det er satt opp "stengsel" med lapp på begge nedkjøringene.
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Gikk nettopp på en smell vi også Var der nede. Men må vel bare respektere det, de er tross alt snille som lar folk kjøre i det hele tatt..
Gunnar Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Kanskje trådstarter kan oppdatere det første innlegget med fredag og lørdag også på dager det ikke er lov å kjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå