Gå til innhold

Kjøpe 520 touring, eller 535 sedan?  

21 stemmer

1. 1. Kjøpe 520 touring, eller 535 sedan?

• 535
      20
    • 520 touring
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. har en 535i manuell på hånd og lurer derfor på hvordan det går i forhold til en 525? hvordan motor og slikt reagerer forskjellige og evt hva som går best og hvor mye bedre. lurer også på forbruk og holdbarhet på motoren. er en 91 modell. hørt det var en oppdatering på motorene da:) håper på mange synspunkter:) og en ting til kom aldri E34 535 touring? i så fall tror jeg att jeg har en prosjekt ide;)

Skrevet

E34 535 kom nok aldri som touring nei. Når touringen kom, kom også V8'erene ;) Altså 530/540... Derfor ikke noe 535 E34. Når det gjelder 535 sedan vs. 520 touring, så kommer det jo helt an på bruksområde :) Har du barn/barnevogn vil ting bli MYE enklere med touring.

Skrevet

skal det nevnes att jeg er en gårdbruker på 19 vintere og 18 sommere, så barn er nok ikke så veldig aktuelt nei:P jeg har hatt sedan, og syntes touring er ett fint chassis;) bruksområde er rett og slett ha en pen E34 men samtidig kunne ha den som bruksbil:) ikke snakk om og style ned med riegerfangere og turbo. skal være en cleen E34:) men vill ha en med litt futt i. men som sagt hverdagbil:) vet også att 520 ikke er noe med futt i men ser for meg evt motorbytte til m50b25. men som sagt frister jo 535:)

Skrevet

Prøvekjørte en 535i manuell for noen år siden. God bil å kjøre! Hadde trodd den skulle føles kvikkere, men føltes egentlig mer kraftfull og elegant i måten den oppførte seg på. Flyttet absolutt greit på seg!

Hadde uten tvil gått for en 535i, men det er vel noe farget av at jeg ikke har lyst på stasjonsvogn uansett.

Skrevet

jeg har 535 og en kamerat av meg har 525 begge 2 er e34

fra 0-100 drar jeg greit ifra han. og ifra hundre og oppåver drar jeg endamerre ifra han. +at jeg har mye mere bundrag en det 525en ha

(manuelle begge2)

Skrevet

hentet den i går:D og kan si att jeg er fornøyd som fan, syns det sparker greit bra:) men nå skal det sies att jeg er vant til 520 og skoda pickup da:P men fornøyd jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...