Pitstop Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Noen bilder av go sykkel`n min.....Savner sommer og sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Ahh, deilig "dukk" dette:-)! Får meg til å lengte tilbake til årene som mc fører. Hadde selv en Ducati ST4, sportstourermodellen med samme motor som du har. Mer sportslige egenskaper enn denne på en touring skal man lete lenge etter. Og hvilken lyd:-)! Hadde modda orginalpotter uten innmat ... Skjønner godt at du lengter! Nice bike ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Ah.. Jeg har også lyst på Ducati.. men har hørt det er veldig korte serviceintervaller og en del som går i stykker på disse? Men men.. koster jo å kjøre italiener. Flott eksemplar du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Stilig sykkel du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ahh, deilig "dukk" dette:-)!Får meg til å lengte tilbake til årene som mc fører. Hadde selv en Ducati ST4, sportstourermodellen med samme motor som du har. Mer sportslige egenskaper enn denne på en touring skal man lete lenge etter. Og hvilken lyd:-)! Hadde modda orginalpotter uten innmat ... Skjønner godt at du lengter! Nice bike ! takk takk ST4`n er en knallgo sykkel ja....utrolig stor kjøreglede i disse sykklene...og ikke minst lyd...hehe Slenger på en liten film jeg har fra benkinga så folket kan få høre litt lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ah.. Jeg har også lyst på Ducati.. men har hørt det er veldig korte serviceintervaller og en del som går i stykker på disse? Men men.. koster jo å kjøre italiener. Flott eksemplar du har der! Litt korte service intervaler som alle andre italienere ja, men ikkje hadd nokka problem med denna sykkel`n enda Vet at enkelte har vært uheldige, men en del kompiser som kjører ducati også og har ikkje lagt merke til at det e nokka mere problemer med disse sykklene enn sykkler av annet merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Ahh, deilig "dukk" dette:-)!Får meg til å lengte tilbake til årene som mc fører. Hadde selv en Ducati ST4, sportstourermodellen med samme motor som du har. Mer sportslige egenskaper enn denne på en touring skal man lete lenge etter. Og hvilken lyd:-)! Hadde modda orginalpotter uten innmat ... Skjønner godt at du lengter! Nice bike ! takk takk ST4`n er en knallgo sykkel ja....utrolig stor kjøreglede i disse sykklene...og ikke minst lyd...hehe Slenger på en liten film jeg har fra benkinga så folket kan få høre litt lyd Ahh, digg! Vekker gamle følelser til live igjen:-)! Hva viste benkinga da? Regner med du har e-prom montert og kn-filteret sammen med Termignoni-pottene ligger 916 motoren vel på nærmere 120 gamp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ahh, deilig "dukk" dette:-)!Får meg til å lengte tilbake til årene som mc fører. Hadde selv en Ducati ST4, sportstourermodellen med samme motor som du har. Mer sportslige egenskaper enn denne på en touring skal man lete lenge etter. Og hvilken lyd:-)! Hadde modda orginalpotter uten innmat ... Skjønner godt at du lengter! Nice bike ! takk takk ST4`n er en knallgo sykkel ja....utrolig stor kjøreglede i disse sykklene...og ikke minst lyd...hehe Slenger på en liten film jeg har fra benkinga så folket kan få høre litt lyd Ahh, digg! Vekker gamle følelser til live igjen:-)! Hva viste benkinga da? Regner med du har e-prom montert og kn-filteret sammen med Termignoni-pottene ligger 916 motoren vel på nærmere 120 gamp? Mods stemmer ganske så bra, men den benket ikkje mere enn 99,58 på bakhjulet, men derimot 87,90nm Den er oppgitt til 105hk på motor orginalt, så va ikkje skuffa....hadde egentlig regna med mindre Men dreiemoment er det nok av, så meget villig på bakhjulet opp til 4 gir kun med gasspådrag...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Den drar greit å hjulet ja, men husk at den er vesentlig lavere giret enn konkurenten fra Japan. Hvis du får den opp i fjerdegiret må du ha gjort noe voldsomt med giringen. Så godt går ikke disse syklene. Fakta er vel derimot at en moderne firer 600cc går bedre på full geip. Den Duc-twinen har greit bunndrag men det skjer i-n-g-e-n-t-i-n-g på høyere turtall. Men bevares, 916 har sjarm i massevis! Nydelige sykler å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Ålreit Ducati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Den drar greit å hjulet ja, men husk at den er vesentlig lavere giret enn konkurenten fra Japan. Hvis du får den opp i fjerdegiret må du ha gjort noe voldsomt med giringen. Så godt går ikke disse syklene. Fakta er vel derimot at en moderne firer 600cc går bedre på full geip. Den Duc-twinen har greit bunndrag men det skjer i-n-g-e-n-t-i-n-g på høyere turtall.Men bevares, 916 har sjarm i massevis! Nydelige sykler å kjøre. Kan ikke sammenligne epler og bananer vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Orgasme på to hjul Ingenting som slår lyden av en Ducati V-twin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Den drar greit å hjulet ja, men husk at den er vesentlig lavere giret enn konkurenten fra Japan. Hvis du får den opp i fjerdegiret må du ha gjort noe voldsomt med giringen. Så godt går ikke disse syklene. Fakta er vel derimot at en moderne firer 600cc går bedre på full geip. Den Duc-twinen har greit bunndrag men det skjer i-n-g-e-n-t-i-n-g på høyere turtall.Men bevares, 916 har sjarm i massevis! Nydelige sykler å kjøre. Får den opp på tredje med gasspådrag (opp til fjerde gir).....Er fullstendig inneforstått med at japs går bedre....men vil verken ha japs bil eller sykkel...kommer aldrig i hus Å kjøre japs i forhold til ducati bli som å kjøre Honda civic i forhold til ferrari...............Dette har kun med kjøreglede å gjør....lyd`n får deg til å smile fra øre til øre hver gang du starter sykkel`n Sykkel`n min får ihvertfall ekstra kick på 6000 o/min og oppover.....men vet at ikke alle ducati gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå