Gå til innhold

Bilder & film av min Ducati 916 Senna 2 :o)

Share

Anbefalte innlegg

Ahh, deilig "dukk" dette:-)!

Får meg til å lengte tilbake til årene som mc fører.

Hadde selv en Ducati ST4, sportstourermodellen med samme motor som du har.

Mer sportslige egenskaper enn denne på en touring skal man lete lenge etter. Og hvilken lyd:-)! Hadde modda orginalpotter uten innmat :lol::lol::lol: ...

Skjønner godt at du lengter!

Nice bike :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer sportslige egenskaper enn denne på en touring skal man lete lenge etter. Og hvilken lyd:-)! Hadde modda orginalpotter uten innmat :lol::lol::lol: ...

takk takk :D

ST4`n er en knallgo sykkel ja....utrolig stor kjøreglede i disse sykklene...og ikke minst lyd...hehe :D:D

Slenger på en liten film jeg har fra benkinga så folket kan få høre litt lyd :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Jeg har også lyst på Ducati.. men har hørt det er veldig korte serviceintervaller og en del som går i stykker på disse? Men men.. koster jo å kjøre italiener. :wink:

Flott eksemplar du har der!

Litt korte service intervaler som alle andre italienere ja, men ikkje hadd nokka problem med denna sykkel`n enda :D

Vet at enkelte har vært uheldige, men en del kompiser som kjører ducati også og har ikkje lagt merke til at det e nokka mere problemer med disse sykklene enn sykkler av annet merke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ST4`n er en knallgo sykkel ja....utrolig stor kjøreglede i disse sykklene...og ikke minst lyd...hehe :D:D

Slenger på en liten film jeg har fra benkinga så folket kan få høre litt lyd :D:D

Ahh, digg!

Vekker gamle følelser til live igjen:-)!

Hva viste benkinga da? Regner med du har e-prom montert og kn-filteret sammen med Termignoni-pottene ligger 916 motoren vel på nærmere 120 gamp? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, digg!

Vekker gamle følelser til live igjen:-)!

Hva viste benkinga da? Regner med du har e-prom montert og kn-filteret sammen med Termignoni-pottene ligger 916 motoren vel på nærmere 120 gamp? 8)

Mods stemmer ganske så bra, men den benket ikkje mere enn 99,58 på bakhjulet, men derimot 87,90nm :D:D

Den er oppgitt til 105hk på motor orginalt, så va ikkje skuffa....hadde egentlig regna med mindre :D:D

Men dreiemoment er det nok av, så meget villig på bakhjulet opp til 4 gir kun med gasspådrag...hehe... :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den drar greit å hjulet ja, men husk at den er vesentlig lavere giret enn konkurenten fra Japan. Hvis du får den opp i fjerdegiret må du ha gjort noe voldsomt med giringen. Så godt går ikke disse syklene. Fakta er vel derimot at en moderne firer 600cc går bedre på full geip. Den Duc-twinen har greit bunndrag men det skjer i-n-g-e-n-t-i-n-g på høyere turtall.

Men bevares, 916 har sjarm i massevis! Nydelige sykler å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den drar greit å hjulet ja, men husk at den er vesentlig lavere giret enn konkurenten fra Japan. Hvis du får den opp i fjerdegiret må du ha gjort noe voldsomt med giringen. Så godt går ikke disse syklene. Fakta er vel derimot at en moderne firer 600cc går bedre på full geip. Den Duc-twinen har greit bunndrag men det skjer i-n-g-e-n-t-i-n-g på høyere turtall.

Kan ikke sammenligne epler og bananer vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får den opp på tredje med gasspådrag (opp til fjerde gir).....Er fullstendig inneforstått med at japs går bedre....men vil verken ha japs bil eller sykkel...kommer aldrig i hus :D:D Å kjøre japs i forhold til ducati bli som å kjøre Honda civic i forhold til ferrari...............Dette har kun med kjøreglede å gjør....lyd`n får deg til å smile fra øre til øre hver gang du starter sykkel`n :D:D

Sykkel`n min får ihvertfall ekstra kick på 6000 o/min og oppover.....men vet at ikke alle ducati gjør det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...