Steffen89 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Fikk brev i posten i dag etter at jeg søkte om å få ta opp igjen førerprøven, har gått 18 mnder av sperrefristen på totalt 20.. får ta teoriprøva nå, det er jo genialt så jeg får oppkjøring på sperrefrist datoen.. Men isammen med det lå det dokumentasjon for "rett til øvingskjøring". "Personer som har sperrefrist for erverv av førerkort, kan ikke øvningskjøre i sperretiden med mindre politiet har gitt spesiell tillatelse til det. tilsvarende gjelder ved forlengelse av eventuell taps-, inndragnings- eller tilbakekallsperiode." Så da lurer jeg på om det er noen her som har erfaringer med dette, iogmed at det er et så stort forum, eventuelt åssen andre har fått det til.. Tenkte å prøve meg på at jeg bare hadde hatt førerkort i 3 mnder da jeg ble tatt, og kunne trengt litt følelsen av å kjøre bil, iogmed at jeg får oppkjøring den dagen sperrefristen er ute.. Ikke det at jeg ikke får til å kjøre bil, men hadde vært ålreit å oppfrisket det litt, før en setter seg rett i en bil med sensor.. Hadde vært storfornøyd om noen kunne gitt meg noen råd og tips:D Steffen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Man kan kanskje prøve å ta en telefon til det politikammeret som har saken? Du får sikkert svar der og siden det er så kort tid igjen bør det vel la seg ordne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Får håpe det.. Har ei politibærte jeg har hatt en del kontakt med oppigjennom oppveksten, som syns jeg har forandret meg til det bedre, så får håpe hun kan hjelpe meg litt, men må jo lure henne litt også Hadde vært ålreit å fått prøvd bilen jeg har kjøpt selv også, Tror jeg har kjørt den hele 250 meter selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 samme situvasjon selv.. Må bare ring ned og prate med de.. ordne seg nok det, skal prate med de selv ang øvelsekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 litt kjipt og miste lappen etter 3 månder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Du må nok prate med politiadvokaten som har saken din, for så å sende en skriftlig søknad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå