Gå til innhold

hviken radiator passer i e30 med m50 motor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

E28 525 til 535i radiatoren er kurant. Stor og kjøler bra.

E36 radiatoren skal også passe, den har vel også intern resovoir.

Skrevet

E36, E34 , E28, M20. Ja, you name it.

E34 er da aldeles ikke for stor! Du må bare kjøpe en til av den lille braketten som gummiputene til radiator er i. Såkalte, E34 eller E30 med M40 radiator brakettter i bunn av radiator

Om du har plassert motor inne i frontboks, så skjønner jeg at E34 radiator blir for stor.. : P hehe

Skrevet

jeg har prøvd å sette inn radiator fra en engelsk e34 525 93 mod. og den er for stor. den kommer fra en bil med ac om det sier noe mer.

resovar tanken blir stående på rammevangen og dermed for høy.

jeg bytter gjerne denne bort mot en fra e36 om noen har.

Skrevet

jeg har prøvd å sette inn radiator fra en engelsk e34 525 93 mod. og den er for stor. den kommer fra en bil med ac om det sier noe mer.

resovar tanken blir stående på rammevangen og dermed for høy.

og jeg har ikke motor i bilen min enno.

jeg bytter gjerne denne bort mot en fra e36 om noen har.

Skrevet

Plastbrakettene i bunn av radiator (de som er klipsa på braketter nede ved vangen) er av rett type? På E30'n, ta gjerne foto.

Dan; 328i E36 eller E36 med klima, det er fine radiatorer. Den er høyere enn de vi er vant til å se og har Ekspansjonstank innebygget.

Skrevet

Nei, er kun to yper. En lang, og en kort. Men den måler totalt 3 cm. tipper jeg. Bredden.

Er Kun koppen og en bitteliten flik i bakkant som skal ned i spor i den påsveisede braketten.

Skrevet

Desverre vet jeg ikke om en. Ta gjerne bildet av oppsettet (braketter osv. ) og hvor for brei radiatoren blir montert. Kjekt for senere søk i forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...