D.Toft Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 ja har lest der en del ganger ser at man ikke trenger å bytte olje på tomat kassen, men det anbefales, hva olje er best å hive på da? man får vel ikke ut all olje ved å tappe denfra bunnpannen? noen triks for å få ut all olje? hvor mangen liter går på kassen?
Sjøbuse Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 har ikke byttet på min. så det vet jeg ikke noe om.
D.Toft Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 fikk noe mer mail om den bilen i dag, bremser bak: 5mm igjen av belegg håndbrems: 1.5mm belegg igjen? der trengs det da bytte? og, air bag lampen lyser, hva kan være feil?
Sjøbuse Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 bremsene vet jeg ikke noe om. airbag lampen er helt sikkert air bag sensor matten i passasjersetet som her tatt kvelden.
D.Toft Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 pinade, der var han igjen, kjekt fikk svar igjen, alt var fikset så ikke noe å klage på der fikk bilde av rust i dørstokk, ser ut som at pakning under døren som subber? se bilde:
Sjøbuse Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 jepp. er nok det. mest sansnlig den listen i bunn av døren som subber nedi. min har også gjort det. så er anntydning til litt på min som skal fikses.
D.Toft Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 er det da å kjøpe ny pakning, eller holder det å lime den opptil? regner med den har sluppet?
Sjøbuse Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 er nok pyntelista i bun a dørene. mulig de har sluppet litt. ta de av. rengjør de og heng de op. men det beste er nok og bytte de. de er nok gammle og slitt.
D.Toft Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 ok. blir vel å handle fra schmiedmann igjen da, OM eg får den bilen hvor finner man info om bilen ved hjelp av skilt nr/ rammenr? kjekt å se hva som er av utstyr org og, bilen er en 1998 modell, men registrert i 1999, nærmere bestemt 26.04.1999, vil det da si at eg må vente til 2011 før omreg avgift blir 1529, eller blir det 1529 i omreg avgift i 2010?
Sjøbuse Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 jeg handlet facelift sideskjørt og de 8 facelift pyntelistene til bunn av dører og skjermer. de var 1 000.- kr billigere på brennes auto (BMW) i sårpsborg enn hos schmiedmann. så sjekk prisen hos BMW før du handler på schmiedmann:P man kan sjekke skiltet på www.mekonomen.no www.gsbildler.no/nettbutikk tror ikke du finner utstyrsliste. finner bare info om hvordan bil, hvordan motor. måla på bilen og div slik. du må på bmw for utstyrsliste tror jeg.
D.Toft Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 har sjekket priser på deler til min gamle e30 hos bmw, var en grunn til at eg brukte schmiedmann facelift lister? hmm, må sjekke det da er det noen nettbutikker i england som forhandler e38 deler?
D.Toft Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 kunne ikke se noen forskjell på face lift lister og ikke :S noen?
Sjøbuse Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 er stor forskjell på facelift og ikke. facelift har sideskjørter. så listene er av hard plast og lakket. de er skrå for å få skjørtene til og gå mer i ett med bilen. de gammle har mer gummi aktig overflate. er ikke lakket og er helt flate siden de ikke skal bygge ut til noen skjørter men bare gå i ett med kanalen. her ser du gammle lister med facelift skjørt. da ser du hvor stor forskjell listene har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå