MonicaM3 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Skal bytte tempføleren i vannpumpa. Lurer derfor på om det er lufteskrue på denne(ikke PÅ pumpa) som det var på mine abdre bmwèr, eller om han lufter seg selv? Og; Passer e46 csl skiver/klosser på min? (94 mod) OG; Passer orginal felgene til cslèn på min? Kunne sikkert brukt den berømte søke funksjonen man pleier å bli henvist til men det gidder jeg rett og slett ikke. Raskere å spørre her
janerik171187 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 på m20b20 så byttet jeg tempføler, men trengte ikke lufte, siden er så lite hull at vannet ikke renner ut, vet ikke åssen det er på m3 men hehe evnt lufteskrue sitter nok på høyeste sted på kjølesystemet, lett å finne om man vet hva man leter etter
MonicaM3 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 vet hvor lufteskruene sitter på dem andre men vet ikke om det er på denne også. Mørkt og kaldt så har ikke sett etter for å være helt ærlig...
LianLi Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Orgianal CSL felger passer nok neppe på 94 mod m3. Får kjøpt csl replica felger da, som passer til e36. www.modbargains.com og www.umnitza.com selger det blandt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå