le0n Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Har en '98 538 med orginal BMW gsm telefon som jeg nettopp fikk tvillingkort til. Men det virket ikke så jeg ringte teknisk avd. hos min mobilabon.levrandør (Network Norway) og de sa at deres SIM kort rett og slett ikke virket på disse gamle Gsm telefonene (noen med at de er 5 v.?) Så de kunne rett og slett ikke hjelpe meg pga av at deres kort ikke virker i min gamle tlf.. Er dette noe BMW verksted kan hjelpe med? Fins det noe oppdateringer til disse tlf? Evt. noen som vet hvor jeg får tak i SIM kort som fungerer? (levrandør) Ellers noen med samme prob som vet om det finnes en løsning?
Hoem Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Bruker vanligvis ikke å fungere i front, men prøv å putt det i modulen baki
nimitz Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Nå vet jeg ikke om det er en mer moderne orginal montert mobiltlf i min E39 2001 mod, men det tviler jeg på. Fikk nettopp et Telenor tvillingkort til den. Var ikke noe problem. La inn masse nummer, og den virker veldig bra. Ser ut for og være en godt handsfree system.
Bjørn 320 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Som Hoem seier, sim-kortholdaren frammi taklar ikkje gamle sim-kort, men sjølve telefonen i bagasjerommet er ikkje så kresen. Det er ein svart boks som sit bak eit panel til venstre i bagasjerommet. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0
le0n Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Som Hoem seier, sim-kortholdaren frammi taklar ikkje gamle sim-kort, men sjølve telefonen i bagasjerommet er ikkje så kresen. Det er ein svart boks som sit bak eit panel til venstre i bagasjerommet.http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0 Okay, takker det var jeg ikke klar over. Skal ut og ta en titt snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå