soetz Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Jeg har hatt BMWen min siden oktober og alt har fungert helt fint med motoren frem til onsdag morgen. Når jeg skulle starte bilen virket det ikke som den ville tenne, men det hørtes ut som den dro rundt stempel og alt. Den ga bare en gjavn "viiiinelyd".. Noen som har hatt det samme problemet, eller vet hva som forårsaker dette?
S.Nilsen Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 har du nok strøm til at starteren klarer og ta ordentilg?skal ikke så mye for lite strøm til før den ikke klarer og dra rundt skikkelig.....
soetz Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 hadde den på lading i hele dag, men akkurat det samme..
Stormracer Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Det samme skjer med min bil inniblandt, men hvis jeg prøver å starte å dette skjer, vrir jeg nøkkelen helt tilbake til 0 og prøver å starte igjen. Det hender at jeg må gjøre dette 4-5 ganger før den starter, men det har alltid gått tilslutt Du kan jo prøve dette
Brian Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Får du kun et jevnt hvin, altså du får ikke den pulserende kinnelyden? Hvis så skjedde det samme med meg for en ukes tid siden. Kan være kondens på bensintanken eller feiltenning. Sjekk dette først, da det er enklest å løse. Jeg stod bare å kinna litt først, og deretter slo jeg bare på tenninga og mata på med litt bensin. Stod litt og kinna lenge igjen mens jeg gidde den mer bensin underveis. Plutselig kom den pulserende kinnelyden tilbake etterhvert og jeg fikk start, etterfulgt av voldsom ettertenninga og stikkflamme ut bak. Gikk litt ujevnt først, men etter at jeg kjørte den varm har den fungert feilfritt siden. Hvis det ikke funker kan du prøve å flytte bilen litt forover mens den står i gir, og prøve igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå