xtreem Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Oppdaget i dag at toppakninga er gåen, og pga tidsmangel må jeg desverre selge bilen. Se denne link for bilder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94976 Ta kontakt for flere bilder og mer info. HBO 65000,- PS! Dersom noen i Tromsø kunne tenkt seg å påta seg jobben med bytte av pakning kunne vi vel blitt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Oppdaget i dag at toppakninga er gåen, og pga tidsmangel må jeg desverre selge bilen. Se denne link for bilder:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94976 Ta kontakt for flere bilder og mer info. HBO 65000,- PS! Dersom noen i Tromsø kunne tenkt seg å påta seg jobben med bytte av pakning kunne vi vel blitt enig Jeg Skrur mye BMW Så om du skulle være interisert så ring meg på 99 25 32 28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 går det og kjøre bilen? har du mer bilder av park skader og riper o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 du har pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 du har pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreem Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Bilen er ikke kjørbar. Den holder ikke på vannet. Kan vel alltids prøve å få tatt bilder av steinsprangene osv, men det er ikke så veldig store så det spørs om jeg klarer å vise det med det vanlige kameraet mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreem Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ingen som vil skru litt bil selv og spare noen kroner. Denne bilen ville vært mye dyrere dersom motoren hadde vært i orden... Iallefall rundt 15-20k å spare på å fikse selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreem Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Er du sikker på at toppen er like hel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 byr deg 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreem Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tror toppen er hel. Vet ikke sikkert. Er ikke engang sikker på at toppakninga er gåen. Bilen har ikke vært varmkjørt, men kjølevannet er "drukket" opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Er ikke bare vannpumpa som har tatt kvelden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreem Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Det kan det selvfølgelig være. Vet ikke sikkert. Men nå er nå bilen solgt til en herremann med mekanisk forståelse, så nå dukker vel go bilen opp på veien igjen snart:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg