Gå til innhold

Spesiell Compact kommer snart til salgs

cc300
 Share

Anbefalte innlegg

Denne finner du ikke maken til. Alpinahvit Compact med full Riegerpakke og masse M stasj. Stylet av voksen BMW entusiast. Bildet sier en del, bortsett fra at de ikke viser M sidelistene som også står på bilen. Bilen har urørt interiør og motor. Fullt servicehefte, 1 eier før meg, alt av kvitteringer og historie medfølger i egen perm. 316i 94 modell, gått 143000km. Selges pga planlagt kjøp av X5. Interessenter kan gjerne melde seg. Kommer til salgs rundt 1.mars, eller før hvis noen gode bud kommer inn. :D Dette er god bil som vekker oppmerksomhet og som har mange gode år igjen på veien. EU godkjent til februar 2010.

kkkzrbc9hn383skv7twb_thumb.jpgtuxlmoi5px1xre61xzby_thumb.jpgqr4436j9z1jhda0kzg2m_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bilen er selvfølgelig ikke solgt. :D Den kommer til salg snart, jeg må finne meg en ny bil først. Prisantydningen kommer vel til å ligge på rundt 60k. Bør være ok pris, bare stylingen kostet mer enn dette. Har kvitteringer for langt over 100k men dette kommer i salgsannonsen i detalj. Bilen er aldri ungdomskjørt og er tight og fin. Har aldri hatt noe spesielt trøbbel med den. Normalt vedlikehold i henhold til servicehefte gjennomført på verksted. Dette er den eneste bmw'n jeg har hatt som ikke ser ut til å bruke noe olje. Påyll har aldri vært nødvendig mellom servicene og man kan ikke se at nivået har synket i mellomtiden. I følge kjørecomputeren ligger bensinforbruket mitt på 0,72 pr mil. Det er blandet kjøring. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...