Stian_B Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Heisann har en 2000mod 318touring som jeg har vurdert å putte en s50b30 i..... noen som har gjort dette og hvet hvordan det lar seg gjøre med elektronikken... og hvordan passer e36 understell,bremser etc over på e 46... håper på seriøse svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 du vil vel ikke få det godkjent tror jeg da motor er eldre en bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Det er kanskje en ting men veit du no om hvordan det er å få til å fungere, godkjenningen får man ta etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Hm, tror ikke det blir så lett. For er jo "kanbus" på bilen din. Så om du kobler deg inn på E46 eletrisk, så tror jeg det blir mye krøll. Da må du bytte til E36 El annlegg, muligens. Startsperre og div kommer ikke til å få kontakt med hjernen. Hvorfor skal du sette sånn motor i sånn bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 det stemmer kanskje ja.... nei er fordi jeg liker den motoren, men liker e46 karosseriet mye bedre, og hadde vært morro med m motor i touringen. m-motoren fra e46 er forløpig så dyr at det har jeg ikke råd til heller, men det hadde vært det beste, er generelt litt skptisk til motor bytte til noe sånt i e46 pga mye elektro etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hvis du har råd til S50, men ikke S54, da råder jeg deg til å droppe konverteringa. Det vil minst koste det x2,5 til 3 av motorkostnad å få en slik konvertering i havn med god funksjonsevne og pålitelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Kjøp en 330 motor, samme veiv som den motoren du vil ha.. Og du har jo en del hester da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 heisann takker fro svar, grunnen var at jeg tenkte å kjøpe en utollet e36 komplett bil. men 330 motoren er jo nesten dyrere... men men får se hva tiden bringer men s54 er noen tusen dyrere en s50 og s50 vokser på trær det gjør ikke s54. men takker for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå