Bjørn 320 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Med start sperre ville den ikke startet å gått i 1sek... Da skjer det ikke noe når du vrir om tenninga da!! den gjorde det på vw VW er VW, dette er BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 jeg synes innlegget skulle vært slettet , så kan han heller legge inn et nytt med skikkelig overskrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Eller bare endre topic til f eks. Får ikke start på min E34 525tds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 chevyen har og startsperre som høres ut som en "bomstart", men etter hva jeg vet har ikke E34 det. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Med start sperre ville den ikke startet å gått i 1sek... Da skjer det ikke noe når du vrir om tenninga da!! Bare et forslag, vet ikke hvordan startsperren ti bmw er jeg, kutter den tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Med start sperre ville den ikke startet å gått i 1sek... Da skjer det ikke noe når du vrir om tenninga da!! Bare et forslag, vet ikke hvordan startsperren ti bmw er jeg, kutter den tenninga? På min gamle traver kutter den bensintilførselen ihvertfall.. Jeg får da de samme symptomene som trådstarter. Kan forsøke å starte bilen i timesvis uten at det skjer noe annet enn at den stopper igjen etter et par sekunder. I tilfellene dette skjedde med min bil hjalp det å koble fra batteriet i 5-10 minutter for å "nullstille" startsperren. Etter at batteriet hadde vært frakoblet var det bare å vri om nøkkelen og bilen startet momentant, gikk pent med engang uten noen form for fusking eller noenting.. Jeg har riktignok ikke samme bil som trådstarter og ikke diesel heller. Men man skulle jo tro at en eventuell startsperre ikke ville være så ulik selv om E34 er litt nyere enn min. På dieselbiler er det blant annet ikke tenningsanlegg, så der ville det være naturlig å kutte ut enten dieseltilførselen eller strømmen til startmotor. Kan selvfølgelig være dårlige glødeplugger som gjør at den har vansker med å starte nå som det er kaldt, men som oftest ville en dieselbil startet med dårlige glødeplugger også etter langt om lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Med start sperre ville den ikke startet å gått i 1sek... Da skjer det ikke noe når du vrir om tenninga da!! Bare et forslag, vet ikke hvordan startsperren ti bmw er jeg, kutter den tenninga? På min gamle traver kutter den bensintilførselen ihvertfall.. Og jeg får samme symptomer som trådstarter. Kan da forsøke å starte bilen i timesvis uten at det skjer noe annet enn at den stopper igjen like fort som den startet. I tilfellene dette skjedde med min bil hjalp det å koble fra batteriet i 5-10 minutter for å "nullstille" startsperren. Etter at batteriet hadde vært frakoblet var det bare å vri om nøkkelen og bilen startet momentant og gikk pent med engang uten noen form for fusking eller noenting.. Nå har riktignok ikke jeg samme bil som trådstarter, heller ikke dieselbil, men en eventuell startsperre skulle man jo tro ikke var så alt for ulik selv om E34 er litt nyere enn min bil. ja, jeg mener at det er vært å forsøke å se om det er startsperre. men trådstarter har ikke brukt så god tid til å forklare om bilen i det heletatt har startsperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Brodern hadde en 318tds hvor han slet med startsperra av og til, likende som trådstart. Så sjekk startsperra. Hvis man greier å starte en 525tds så er batteriet i orden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Har selv E34 TDS, og som Bjørner sier så får man først start men stopper igjen så er d IKKE batteriet, men d kan være luft i systemet, mate pumpen i tanken kan være gåen, og d kan selfølgelig være startsperra, men har han d da, jeg ser ikke at han har skrevet noe om d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 det var faktisk batteriet såm var ødelagt. ja har startsperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 ve..... da er du vel dårlig på å forklare da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 hehe jj, man kan jo ikke være go i alt såm sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 kaldt? fryst diesel? sett den inn i varme og prøv etter ett par timer ved normal temp. får pumpe strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Ser ut som problemet er løst da, siden jeg mener og har sett deg ute å kjørt i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 hehe, har enda problemet, starter kun når det er mildvær ute. men med en gang det er frost er det ikkje sjangs å få start :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå