Gå til innhold

Hjælp! - E34 525tdsa starter ikke

miils
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med start sperre ville den ikke startet å gått i 1sek... Da skjer det ikke noe når du vrir om tenninga da!!

Bare et forslag, vet ikke hvordan startsperren ti bmw er jeg, kutter den tenninga?

På min gamle traver kutter den bensintilførselen ihvertfall..

Jeg får da de samme symptomene som trådstarter.

Kan forsøke å starte bilen i timesvis uten at det skjer noe annet enn at den stopper igjen etter et par sekunder. I tilfellene dette skjedde med min bil hjalp det å koble fra batteriet i 5-10 minutter for å "nullstille" startsperren. Etter at batteriet hadde vært frakoblet var det bare å vri om nøkkelen og bilen startet momentant, gikk pent med engang uten noen form for fusking eller noenting..

Jeg har riktignok ikke samme bil som trådstarter og ikke diesel heller.

Men man skulle jo tro at en eventuell startsperre ikke ville være så ulik selv om E34 er litt nyere enn min. På dieselbiler er det blant annet ikke tenningsanlegg, så der ville det være naturlig å kutte ut enten dieseltilførselen eller strømmen til startmotor. Kan selvfølgelig være dårlige glødeplugger som gjør at den har vansker med å starte nå som det er kaldt, men som oftest ville en dieselbil startet med dårlige glødeplugger også etter langt om lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med start sperre ville den ikke startet å gått i 1sek... Da skjer det ikke noe når du vrir om tenninga da!!

Bare et forslag, vet ikke hvordan startsperren ti bmw er jeg, kutter den tenninga?

På min gamle traver kutter den bensintilførselen ihvertfall..

Og jeg får samme symptomer som trådstarter.

Kan da forsøke å starte bilen i timesvis uten at det skjer noe annet enn at den stopper igjen like fort som den startet. I tilfellene dette skjedde med min bil hjalp det å koble fra batteriet i 5-10 minutter for å "nullstille" startsperren. Etter at batteriet hadde vært frakoblet var det bare å vri om nøkkelen og bilen startet momentant og gikk pent med engang uten noen form for fusking eller noenting..

Nå har riktignok ikke jeg samme bil som trådstarter, heller ikke dieselbil, men en eventuell startsperre skulle man jo tro ikke var så alt for ulik selv om E34 er litt nyere enn min bil.

ja, jeg mener at det er vært å forsøke å se om det er startsperre. men trådstarter har ikke brukt så god tid til å forklare om bilen i det heletatt har startsperre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv E34 TDS, og som Bjørner sier så får man først start men stopper igjen så er d IKKE batteriet, men d kan være luft i systemet, mate pumpen i tanken kan være gåen, og d kan selfølgelig være startsperra, men har han d da, jeg ser ikke at han har skrevet noe om d? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...