Gå til innhold

Hjælp! - E34 525tdsa starter ikke

miils
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, har enda problemet,

starter kun når det er mildvær ute.

men med en gang det er frost er det ikkje sjangs å få start :/

kan du ikke forklare litt nærmere problemet da, så skal vi nok hjelpe deg vettu ;) sjekk opp gjerne d jeg krev tidligere da d er et standar problem på disse. er vel ikke glødepuggene heller eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nja, nå legger jo vannet seg nederst i filteret, så d burde ikke tette tilførselen uansett da ;)

Ja riktig det, men det heter seg at en bør bytte dieselfilter før hver vinter. Og siden ranken hans starter i mildvær men ikke når det er frost.

Forøvrig var bayern utpå garden her vanskelig å starte ved to anledninger her med samme symptom som trådstarter. Filte som en gal på starteren, mistenkete startsperre og så harket den igang. Fant at utrøret på dieselfilteret var løst utenpå festeklipsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, nå legger jo vannet seg nederst i filteret, så d burde ikke tette tilførselen uansett da ;)

Ja riktig det, men det heter seg at en bør bytte dieselfilter før hver vinter. Og siden ranken hans starter i mildvær men ikke når det er frost.

Forøvrig var bayern utpå garden her vanskelig å starte ved to anledninger her med samme symptom som trådstarter. Filte som en gal på starteren, mistenkete startsperre og så harket den igang. Fant at utrøret på dieselfilteret var løst utenpå festeklipsen.

jo sant d, men som du vet så er d jo tappe lokk under filteret, slik at du kan bli kvitt kondensen, og d er jo greit å gjøre før vinteren ;)

ellers så er jo også falskluft en årsak også, men d har man i såfall hele tiden, men jeg mistenker glødepluggende litt, eller selve pumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW520: Hva var det jeg skrev.... hva var det jeg skrev..... :D

Neida, bare kødd, men bra det årna sæ.

hehehe joa, men hadde han tømt filteret som jeg sa, så hadde den starta ;) og klart,en annen sak er jo også at filteret kan være gammelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...