bmw520 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 hehe, har enda problemet,starter kun når det er mildvær ute. men med en gang det er frost er det ikkje sjangs å få start :/ kan du ikke forklare litt nærmere problemet da, så skal vi nok hjelpe deg vettu sjekk opp gjerne d jeg krev tidligere da d er et standar problem på disse. er vel ikke glødepuggene heller eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villminken Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hva med selve dieselfilteret? Mye kondens i systemet =vann i filteret, fryser, tetter filteret? Skal vel være varmer i filterhuset på disse diseldyra, så burde ikke være noe problem, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 nja, nå legger jo vannet seg nederst i filteret, så d burde ikke tette tilførselen uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hult Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Med start sperre ville den ikke startet å gått i 1sek... Da skjer det ikke noe når du vrir om tenninga da!! den gjorde det på vw var det en vw han skulle ha hjelp til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villminken Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 nja, nå legger jo vannet seg nederst i filteret, så d burde ikke tette tilførselen uansett da Ja riktig det, men det heter seg at en bør bytte dieselfilter før hver vinter. Og siden ranken hans starter i mildvær men ikke når det er frost. Forøvrig var bayern utpå garden her vanskelig å starte ved to anledninger her med samme symptom som trådstarter. Filte som en gal på starteren, mistenkete startsperre og så harket den igang. Fant at utrøret på dieselfilteret var løst utenpå festeklipsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 nja, nå legger jo vannet seg nederst i filteret, så d burde ikke tette tilførselen uansett da Ja riktig det, men det heter seg at en bør bytte dieselfilter før hver vinter. Og siden ranken hans starter i mildvær men ikke når det er frost. Forøvrig var bayern utpå garden her vanskelig å starte ved to anledninger her med samme symptom som trådstarter. Filte som en gal på starteren, mistenkete startsperre og så harket den igang. Fant at utrøret på dieselfilteret var løst utenpå festeklipsen. jo sant d, men som du vet så er d jo tappe lokk under filteret, slik at du kan bli kvitt kondensen, og d er jo greit å gjøre før vinteren ellers så er jo også falskluft en årsak også, men d har man i såfall hele tiden, men jeg mistenker glødepluggende litt, eller selve pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Sjekk gluhkerzene dine du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 d var kondens på systemet, skiftet diesel filteret, å d va masse vann i det :S Så nu går d så d suse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Så flott da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villminken Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 nja, nå legger jo vannet seg nederst i filteret, så d burde ikke tette tilførselen uansett da BMW520: Hva var det jeg skrev.... hva var det jeg skrev..... Neida, bare kødd, men bra det årna sæ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 nja, nå legger jo vannet seg nederst i filteret, så d burde ikke tette tilførselen uansett da BMW520: Hva var det jeg skrev.... hva var det jeg skrev..... Neida, bare kødd, men bra det årna sæ. hehehe joa, men hadde han tømt filteret som jeg sa, så hadde den starta og klart,en annen sak er jo også at filteret kan være gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå