///MFosse Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hei, eg har tenkt meg ut på langtur, nærmere sagt Numedal, Skal kjøre ifra Haugesund:) Velger å Kjøre Via Kongsberg, pga vei forhold ! Men noen tips om hva eg bør sjekke på bilen før eg kjøre? Og under kjøreturen ?? Mvh ~ Martn F.
Halvor89 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Tja, før du drar så sjekk basic tingene. Luft i dekk, kjølevæske, plugger(om du vil dra det litt langt ) om du har luft i reservedekket ditt (at du punkterer kan jo skje) at du har en jekk (som sagt, du kan jo være uheldig å punktere ) Tauekrok festet kan være greit og ha. Hvertfall når man skal så langt. Som sagt. ALT kan skje. Og ha med deg ei liters kanne med kvalitetsolje. Underveis på turen så er det vel ikke så mye å tenke på, anna enn at du burde peile olje i ny og ne
///MFosse Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 OK Takk for svar Kjøper me Olje på Veien imårra då, åsså resten av tingene er allerede OK Noen andre tips ?
E46Johnny Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Varme klær, tepper, snøspade og tau kan også være kjekt å ha hvis du eller andre kjører dere fast.
///MFosse Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Takker Varme klær har eg liggende i bilen Klar for Vinterværet men spade skal eg slenge med
///MFosse Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Lommelykt skal med er ikkje eg godt forberedt nå, så veit ikkje eg !!
Bjørn 320 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Dekk, olje, kjølevæske, spylarvæske, startbatteri. Ta med lommelykt, slepetau, boks med litt strøsand...mykje som er kjekt å ha med
Larsinnj Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Dekk, olje, kjølevæske, spylarvæske, startbatteri. Ta med lommelykt, slepetau, boks med litt strøsand...mykje som er kjekt å ha med Da kan det jo være kjekt med starkabler også.
Robbi3 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Og ekstrabatt til mobil så du kan ringe NAF/Falcken/Viking osv, dersom du har glemt noe du trenger.. =P
///MFosse Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 hehe Ble litt komisk og dette her eg har start kabler og, batterilader til mobilen, via bilen Har Musikk, og Nr t Falcken å gjengen finner eg i dette sekund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå