fosse1 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hehe, nå skjønner æ hva dama mener med at jeg er dårlig til å planlegge ! hadde vel tatt med 5% av tingene over å durt ivei hehe
matsrh Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Må ikke glemme førerkortet når du har så mye annet å huske på Ta med godt humør
jon///M Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 hurtig kjetting kan vere et must vist det blir griseglatt
Bjørn 320 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Larsinnj skrev: Bjørn 320 skrev: Dekk, olje, kjølevæske, spylarvæske, startbatteri. Ta med lommelykt, slepetau, boks med litt strøsand...mykje som er kjekt å ha med Da kan det jo være kjekt med starkabler også. Trur eg uttrykte meg litt dårleg...meinte at han burde kontrollere batteriet før avreise...hovedsakleg mtp. spenning og batterisyre Men startkablar er ikkje dumt å ha med
Torek Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Henger med snøscooter på og nyeste FHM. Da er du sikra å komme frem samme F og du har i tillegg lesestoff når du faktisk HAR kommet frem. Over til det litt mer seriøse som ikke er nevnt; En god termos med kaffe er fint å ha med på langtur God tur
///MFosse Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 heh takker folkens har husket det meste Men hurtig kjetting, hvor får eg kjøpt det? Og hva er Ca pris ?
bmwrasaren Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Skal du til Numedal så anbefaler jeg å kjøre Hardangervidda, går MYE raskere og er egentlig en kjekk vei å kjøre Jeg kjører der hver gang jeg skal til Nore og Uvdal. Men men, været må jo vær nokså bra da hvis du finner på å kjøre der
MonicaM3 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 bingo skrev: snart må du ha med deg tilhenger også Hahahaha Dauer!
fish Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Fotoapparat... Kan hende du trenger å dokumentere noe, eller en situasjon som kan være til glede for oss her på bimmers.no
fish Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Tannbørste... Jævlig kjipt å måtte låne tannbørste hvis du må ut på en uventet overnatting... Bare se her; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101374
///MFosse Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 camera e med Og eg kjører nok E134 t Kongsberg og så OPP mot geilo, pga veiforhold Men kan jo dokumenter, viss eg finne noe interesant Blir nok en interesang fest på lørdagen iallefal Men takk for alle tips folkens, så gjenstår det bare Noen timers skolegang, før eg setter meg i bimemren å kjører avgårde ;D Ha en flott helg folkens !
Andreas1 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Høres ut som om du skal på jordomseiling med de tipsene her Husk matpakke og varmt pledd også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå