Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Larsinnj skrev:
  Bjørn 320 skrev:
Dekk, olje, kjølevæske, spylarvæske, startbatteri. Ta med lommelykt, slepetau, boks med litt strøsand...mykje som er kjekt å ha med ;)

Da kan det jo være kjekt med starkabler også.

Trur eg uttrykte meg litt dårleg...meinte at han burde kontrollere batteriet før avreise...hovedsakleg mtp. spenning og batterisyre :) Men startkablar er ikkje dumt å ha med ;)

Skrevet

Henger med snøscooter på og nyeste FHM. Da er du sikra å komme frem samme F og du har i tillegg lesestoff når du faktisk HAR kommet frem.

Over til det litt mer seriøse som ikke er nevnt; En god termos med kaffe er fint å ha med på langtur :)

God tur :)

Skrevet

Skal du til Numedal så anbefaler jeg å kjøre Hardangervidda, går MYE raskere og er egentlig en kjekk vei å kjøre :) Jeg kjører der hver gang jeg skal til Nore og Uvdal.

Men men, været må jo vær nokså bra da hvis du finner på å kjøre der :wink:

Skrevet

Fotoapparat... Kan hende du trenger å dokumentere noe, eller en situasjon som kan være til glede for oss her på bimmers.no

Skrevet

camera e med :D Og eg kjører nok E134 t Kongsberg og så OPP mot geilo, pga veiforhold :D

Men kan jo dokumenter, viss eg finne noe interesant :D Blir nok en interesang fest på lørdagen iallefal :D

Men takk for alle tips folkens, så gjenstår det bare Noen timers skolegang, før eg setter meg i bimemren å kjører avgårde ;D

Ha en flott helg folkens ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...