Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det her blir rått martin! kommer en tur innom deg i dag å ser litt på traktorn:) skal innom lars å få papirene til min bil i dag, så blir det nokk RCN på meg og i sommer. blir artig dette.

hvordan dekk skal du bruke? og hvordan dekk bør jeg bruke? blir kanskje litt domt med asvalt slicks på bilen min:P

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det her blir rått martin! kommer en tur innom deg i dag å ser litt på traktorn:) skal innom lars å få papirene til min bil i dag, så blir det nokk RCN på meg og i sommer. blir artig dette.

hvordan dekk skal du bruke? og hvordan dekk bør jeg bruke? blir kanskje litt domt med asvalt slicks på bilen min:P

skal kjøre med gate slicks og noe rallydekk, har liggende 2 michelin grus dekk og 2 andre..

skal få kjøpt flere, men den tid den sorg? :P

Ble gjort lite idag, måtte til "søta bror" og hente radiatoren til stormerca som skal dra hengern til sommern :wink: men det vet vell du alt om skimmy boy som ble med :lol:

men imorgen skjer det litt mere :wink:

Skrevet

jess, skal hjem å dusje nå. så kommer jeg nedover til mo å hjelper deg. grøftlysan på bmwen har eg allerede konfiskert. ska ha dem på sierrean:P

hehe

Skrevet

ja idag fikk man tatt ut dashbordet :) og litt andre små ting.

feilsøkte endel i det elektriske annlegget da bilen f*en ikke ville starte eller noe. Kom frem til at bensinpumpa ikke fikk strøm :lol:

Da motoren startet og gikk perfekt på tomgang, kom motet opp på topp. (enda mere enn det har vært før) :D:twisted:

15012009617.jpg

15012009616.jpg

15012009614.jpg

15012009615.jpg

Takk til skimmy og per morten for hjelp :D

Skrevet

bi bra det hær. må no sei takk for CD spilleren og høytalerne eg fikk til deg:) kommer snart å hjelp deg. skal bare spise litt middag,

bi jævli bra det hær.. selg mtech2 og få på m3 fangera. svart panser og tak. og a.b.c stolpe. gleda meg til vi ska kjør løp:D

Skrevet
bi bra det hær. må no sei takk for CD spilleren og høytalerne eg fikk til deg:) kommer snart å hjelp deg. skal bare spise litt middag,

bi jævli bra det hær.. selg mtech2 og få på m3 fangera. svart panser og tak. og a.b.c stolpe. gleda meg til vi ska kjør løp:D

:D fintfint. skal bare spise jeg nå..så blir det ut i garasjen og meisle asfaltplater, og sveise rust nermere kvelden :) skal selfølgelig legge ut bilder...

Skrevet

Igår kveld ble det bynt og gått gjennom el-nettet. fjernet mesteparten av ledningene vi ikke har bruk for... resten av det blir gjort idag :)

ellers så skulle man jo begynne og sveise det som var av rust, nå i helga... men siden det var mye mer en først funnet så ble rustsveisinga i helga avlyst. skal ned med mesteparten av gulvet og lage nytt til uka :)

Bilder : 16012009621.jpg

16012009620.jpg

16012009619.jpg

16012009618.jpg

Skrevet

har skjært ned all unødvendig stål oppi taket, tillhørende takluke. skal sveises inn 1mm stålplate der :)

har også tatt ut front og bakrute idag.

skjer mye mere imorgen søndag. kjedelige dager. :P

har også funnet ut en tidsfrist jeg skal ha bilen ferdig. 1.mai. da skal det leies prøveskilt og få testa bilen :))

Skrevet

IDAG: skjært ut mere av gulvet og slipet rent endel, fjernet asfaltplater,fjernet ledninger osv.

Har også kjøpt meg en 288 shcrink kam og enda en topp som skal portes :)

imorgen bestiller jeg rallybur og bilstein oppned dempere fre Mobeck Tekniske.

.

Bilder :

18012009628.jpg

18012009629.jpg

18012009630.jpg

18012009631.jpg

18012009632.jpg

18012009633.jpg

18012009634.jpg

18012009635.jpg

18012009636.jpg

18012009638.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...