Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jees. idag så har man fått tatt resterende av sveising av rusta i gulvet. bortsett fra ett lite hull som ska bli tatt snarest eg har sveisepistoln i handa :P

fekk også prøvd og sjekka ut kordan passforma på buret va... kjeempe go... lå helt inntill take og a&b stolpen...

bi nice og få det inn.. førstan da det begynn og lign på en løpsbil :)

tilpassa også plata for takluka...

Hullet som e igjen :

IMG_0631.jpg

litt forskjellige bilda :

IMG_0626.jpg

IMG_0629.jpg

va IKKE røykfritt i garasjen..man blir jo stein. :roll:

IMG_0627.jpg

IMG_0632.jpg

plata eg skar ut for takluka

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
heia. ser du selger masse motor ting. er det motor bytte på gang. kanskje en s14 :twisted:

heisann..ja var planen.... men ser ut for at jeg blir og kjøre med m20 mens jeg bygger en grov b230fx motor kansje :evil:

(regner med det blir en del skuffa bimmersfolk her nå)

:P

men, ingenting er avgjort ennda

Skrevet

da var bilen fri for rust i golv, malet under, og tektylert..

samt spaklet endel idag inni bilen.

nå er det buret som står for tur :D

IMG_0636.JPG

Skrevet

fant et bilde av go bilen når den var på veien i sommer.... @acr... fjorje eier..

banekjring-september-2008070.jpg

Skrevet

syns vel kanskje og bygge opp en orig 325 2dørs er litt drøyt, hvertfall hvis du skal kjøre over 2,4 med orig 325. skulde heller finni deg en 316, 318 som det kryr av og satt nedi en annen motor i dem i stede for og bruke opp 2dørs 325. ikke mange bra eksemplar igjen av dem!! Bilen var jo utrolig fin og se på.

Skrevet
syns vel kanskje og bygge opp en orig 325 2dørs er litt drøyt, hvertfall hvis du skal kjøre over 2,4 med orig 325. skulde heller finni deg en 316, 318 som det kryr av og satt nedi en annen motor i dem i stede for og bruke opp 2dørs 325. ikke mange bra eksemplar igjen av dem!! Bilen var jo utrolig fin og se på.

JA den var fin og se på. men det er det indre som teller... bilen var jo FULL av rust... tror til og me dem i polen ikke hadd sedd likt og repparere denne :lol:

denne skal gå i klassen under 2,4 neste sesong..( ny 4 syl motor)

Skrevet

Artig å se at det kommer fler inn i Rallycrossen. :) Du får rykke opp til Super Nasjonal etterhvert da vettu.

Skrevet
Artig å se at det kommer fler inn i Rallycrossen. :) Du får rykke opp til Super Nasjonal etterhvert da vettu.

nja artic blir det vell... har kommet så mye biler i klassen her i nordland...(mo i rana - fauske)

supernasjonal... nei det tror jeg blir en stund til. hehe... er lite med supernasonal løp her i distriktet.

men kommer nokk til og stille opp på værtfall ett bakkeløp i år :)

Skrevet

Du må nok ned til Lånke og nedover da ja.. Alle løpene går her nede stortsett. Men er jo fler langt nord som er med. :) Men, det koster jo fort en god del mer enn Nasjonal da.

Skrevet
Du må nok ned til Lånke og nedover da ja.. Alle løpene går her nede stortsett. Men er jo fler langt nord som er med. :) Men, det koster jo fort en god del mer enn Nasjonal da.

japp..å en industrimekaniker lærling har ikke så godt betalt :P

så blir en del overtid ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...