Stian_B Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Heisann Hørt at flere som har bygd om biler til m3 etc har vært hos bmw forhandler og fått godkjenningspapirer for å fremvise på trafikkstasjon/biltilsynet. Noen som har vært borti dette? mye stress??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Det skal koste endel har jeg hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Er ingen forhandlere som gi ut noen som helst form for godkjenningspapirer til godkjenning av ombygde BMWer.. Du kan dra til TÜV i tyskland. En slik godkjenning koster mellom 1000.1500€. Skal du bygge om bil så ringer du BT først. De forteller deg fremgangsmåten. Begynner du i feil ende får du bare problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kosta ikke meg en krone. Det kommer helt an på hvem og hvordan du spørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Kosta ikke meg en krone. Det kommer helt an på hvem og hvordan du spørr tenker du på hos bmw forhandler el hos biltilsynet?? veit en kammerat fikk papirerda han skulle godkjenne m3`n sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå