bmw vin rød Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 heisann legger ut bilder og endel info om min bil her. håpper på godt respons både på innlegg og spørsmål jeg har. Bilen e dæ en vin rød bmw34 525i 24v m50 1991 model m50b25-2,5 liter- 24 ventiler 192 hester(6 -cyl) bil har m-tech senkesett. har m5 girl kulle og pedalsett og m5 mattan m5 felga Racerbremseskiver freme Racerbremseskiver bak massive e på vei tankdæksel med lås motorn e nyligg over halt med cip og ny hjærne. har vært powerfilter på bilen men e skifte til orgina luftfilter boks nu det æ har gjort sia æ kjøpt bilen i høst e skifta bensin pumpa. b-relle. b-filter. tomgangs regulere. har hatt feil søking på motorn og feil søking på det elektriske.. har og montert E-36 side skjørt, og skifta grille, og bytta til bmw embler freme og bakke har ikke så mye info om ka som e gjort med bilen, han æ kjøpt bilen oss var bare en mellom mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Veldig pe bil du har fått deg. det jeg ville gjort med den er å fjærna di markerings lysene du har på fram-bakfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Pene felger! Pen bil Og vingen bak, den likte jeg. De skal ikke være store, men litt diskrè og sexy. Det er din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 nydelig bil. du har vært heldig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Pene felger! Pen bil Og vingen bak, den likte jeg. De skal ikke være store, men litt diskrè og sexy. Det er din! rette dagen rett vær e den veldig sexy når du ser den fra prefekt vinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 nydelig bil. du har vært heldig med den litt slitten i lakken men det ser du ikke fra lang avstands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Fin E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 SINT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Er nok ikke m-tech sideskjørt fra E34 du har der.. Ligna vel mer på e36 skjørter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hoem har rett, og jeg personlig likte ikke bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er nok ikke m-tech sideskjørt fra E34 du har der.. Ligna vel mer på e36 skjørter takk for opplysninga, e rett opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Fikk meg et ubehagelig syn i dag. Hadde parkert i byen og var borte en kort tid når jeg kom tilbake, var det faen med noen som hadde vært og gjort jævelskap. Det er ikke første gang at det blir gjort hærverk på bilen begynner og bli meget irritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 den vinga kan du sende te meg :)fin bil har samme med samme farge og alt .. kler e34 godt med den rød fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå