KnutH Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Når jeg starter bilen om morgenen ( kald motor ) så går ikke bilen på alle 6.. Kan det være at en plugg er gåen? Eller er det noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Går den på alle seks når den er varm da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Eg har faktisk samme problemet, eg lure på om det er dårlege plugger som gjer det...?? Låner tråden til å vente på svar ( Min kjem på alle 6 nesten med eingang ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Etter ca 10 sekunder går den på alle seks virker det som.. + At den blåser litt svart røyk i tilegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Hvilken motor? Det er jo litt vesentlig.. Tatt opp pluggene for å vurdere tilstand? Start den og la den gå akkurat inntil den begynner å gå rent. Stopp umiddelbart og ta ut pluggene. Tenner den kun på 5 sylindre skal en plugg har mye mer sot enn den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Merka det da jeg skulle på jobb idag. Så jeg har ikke fått sett så mye på det. Men kan jo faktisk hende at det er fukt også. Har vært ganske opp og ned med været her i området i det siste.. Men jeg får gå over pluggene når jeg er ferdig. Det gjelder en e36 325i non vanos takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 sikkert en coil som begynner og tulle, ikke helt ukjent fenomen på m50 og oppover...prøv og lokaliser hvilken det er og skift ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Mitt problem fiksa seg litt etter litt etter att eg bytta til originale dyser til vinter bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå