rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Må man ha bredbåndslamba? eller holder det med en vanlig lambda sonde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Må man ha bredbåndslamba?eller holder det med en vanlig lambda sonde? Holder med vanlig, men får ikke helt perfekte målinger. Kobles til en av de 3 ledningene fra sonden Husker ikke i farten hvilken det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Noen som vet hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ingen som vet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 jeg går for å ikke montere A\F måler, min skal "mappes" med bredbåndslambda som han satt inni eksosrøret, så da trengte jeg ikke det, dessuten er det meget dårlig virkegrad på af uten bredbåndslambda, (vell å merke at dette vet jeg ingenting om, bare forteller det jeg ble fortalt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 hvilken elektronikk bruker du da. eller chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 det vet jeg ikke, han sa at vist jeg ikke hadde kat. så var det bare en måler i eksosen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 jasså, jeg har to lamdaer. men jeg tenkte på tillegsprut, datasprut.. jeg har satt turbo på min, men har ikke gjort noe med tenning, bensin. får fuelcut på 0.4 bar. må ha enten tilleg, el. datasprut. men er så mye forskjellig, så jeg vet ikke hva jeg skal gå for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 bør fungere med progresiv BTR, det har jeg kkjørt med på flere bmwer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 hmm.. jeg har progresiv BTR, men det nytter ikke. har bytta pumpa og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 større dyser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 større dyser da? Jeg prøvde større dyser, men fikk alt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 hva er org dysene? hva er dem nye du har prøvd? hva hk er du ute etter? hvilken BTR har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 hva er org dysene? hva er dem nye du har prøvd? hva hk er du ute etter? hvilken BTR har du? veit faktisk ikke hva dem er orginalt(noen som vet det kanskje?) prøvde med 315cc håper på 250hk. men det blir når jeg får datasprut. vet ikke hva btr heter. kjøpte hos A-dekk, tror di selger bare en type.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 315 er jo helt greit for 250hk. hva turbotrykk kjører du? har du luftmengdemåler, med flapp inni? org motor med bare slengt på turbokit? har du bensintrykksmåler i motorrom? kan du justere trykket på btr? dette er litt viktig å ha, for da har du litt mer kontroll på hvor mye bensin den får. du sier den fikk for mye bensin med dem dysene, hvorti får den for mye? Edit: jeg kan ikke så mye om denne type motor, er det map sensor på disse typer motor? om det er det, så liker ikke den overtrykk, da må den lures på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå