Bimmerchris Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Jeg skal demontere bakfangeren min nå,og ser på den nye fangeren at det er 2 hull på hver side lengst fram mot hjulbuene. Jeg har prøvd å se om jeg kommer til disse fra bagasjerommet,og løsnet trekket på hver side,men jeg ser ingen skruer der + at det er trangt som f.... der. Er jeg på riktig spor eller skal bakfangeren løsnes fra undersiden av bilen isteden,ved å skru løs plasten i hjulbuene?
Bimmerchris Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 9 som har lest tråden,men ingen som vet hvordan man gjør det?
Bimmerchris Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 22stk som har lest tråden nå,men som tydeligvis ikke vil dele med seg...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Bakfangeren løsnes under lista.. Ta ut alle klipsa som er festa der. Skru av innerskjermer bak for å se om det er noe der (jeg husker ikke) så er det bare å dra hardt som faen (pleier og sitte godt i all drit og møkk)..
Bimmerchris Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 TAKK! Jeg tittet under listene istad.Ser at det er endel små hull bortover. Det er vel sånne klips som skal dyttes inn?
Howrd Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 da jeg tok av min (sedan) var det 2stk torx skruer og innerskjermene (plast) som var festet i fangeren med noen vanlige skruer, om man tar av diffuserern ser man torxskruene bedre,
brenni Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 de gangene jeg har tatt av min har jeg tatt av hele dritten med bjelke.. sitter 4 10 eller 13mm i bagasjerommet bak plastdekselet.. pluss skru av plast innerskjermer da..
Bimmerchris Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Bak plastdekselet? Hvilket plastdeksel? I bagasjerommet mitt har jeg kun stofftrekk rundt hele. Det eneste stedet jeg har plastdeksel er bak baklyktene.
Superbeetle Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 de gangene jeg har tatt av min har jeg tatt av hele dritten med bjelke.. sitter 4 10 eller 13mm i bagasjerommet bak plastdekselet.. pluss skru av plast innerskjermer da.. Er foran det Bakfangeren sitter festet med to torx bolter som går vertikalt opp og som du kommer til ved å ta av diffusoren. Sitter også festet med 2 8mm skruer i innerskjermene.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 de gangene jeg har tatt av min har jeg tatt av hele dritten med bjelke.. sitter 4 10 eller 13mm i bagasjerommet bak plastdekselet.. pluss skru av plast innerskjermer da.. Er foran det Bakfangeren sitter festet med to torx bolter som går vertikalt opp og som du kommer til ved å ta av diffusoren. Sitter også festet med 2 8mm skruer i innerskjermene. Det er hvis man tar av hele bjelken ja. Jeg tenkte bare fangeren ikke bjelken jeg:)
Bimmerchris Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Okidoki. Takk folkens. Da skal jeg nok finne ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå