Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal demontere bakfangeren min nå,og ser på den nye fangeren at det er 2 hull på hver side lengst fram mot hjulbuene.

Jeg har prøvd å se om jeg kommer til disse fra bagasjerommet,og løsnet trekket på hver side,men jeg ser ingen skruer der + at det er trangt som f.... der.

Er jeg på riktig spor eller skal bakfangeren løsnes fra undersiden av bilen isteden,ved å skru løs plasten i hjulbuene?

Skrevet

Bakfangeren løsnes under lista.. Ta ut alle klipsa som er festa der. Skru av innerskjermer bak for å se om det er noe der (jeg husker ikke) så er det bare å dra hardt som faen (pleier og sitte godt i all drit og møkk)..

Skrevet

da jeg tok av min (sedan) var det 2stk torx skruer og innerskjermene (plast) som var festet i fangeren med noen vanlige skruer, om man tar av diffuserern ser man torxskruene bedre,

Skrevet

de gangene jeg har tatt av min har jeg tatt av hele dritten med bjelke.. sitter 4 10 eller 13mm i bagasjerommet bak plastdekselet.. pluss skru av plast innerskjermer da..

Skrevet
de gangene jeg har tatt av min har jeg tatt av hele dritten med bjelke.. sitter 4 10 eller 13mm i bagasjerommet bak plastdekselet.. pluss skru av plast innerskjermer da..

Er foran det :wink:

Bakfangeren sitter festet med to torx bolter som går vertikalt opp og som du kommer til ved å ta av diffusoren. Sitter også festet med 2 8mm skruer i innerskjermene.

Skrevet

Er foran det :wink:

Bakfangeren sitter festet med to torx bolter som går vertikalt opp og som du kommer til ved å ta av diffusoren. Sitter også festet med 2 8mm skruer i innerskjermene.

Det er hvis man tar av hele bjelken ja. Jeg tenkte bare fangeren ikke bjelken jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...