Zeeks_Racing Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 vil tro de er til facelift siden bilen er det.
Zeeks_Racing Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Bump Angel eyes mest sannsynlig solgt.
Zeeks_Racing Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Åssen merke er angel eyes'ene? det vet jeg ikke. forrige eier sa de var kjøpt på gs ihvertfall
conan Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Alle de lampene kommer som regel fra inpro el en underleverandør.
Zeeks_Racing Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Alle de lampene kommer som regel fra inpro el en underleverandør. takk for info
Hopen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Er det facelift front med rieger leppe du har? Hvordan går bilen med m50? Har noen planer om noe sånt på min e30 cab også
Zeeks_Racing Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Er det facelift front med rieger leppe du har?Hvordan går bilen med m50? Har noen planer om noe sånt på min e30 cab også ja det er facelift front men med infinity leppe har litt lyst på den tynne leppa under der igjen det hjelper litt;) bilen går bra med det syns egentlig det ble veldig bra med tanke på lyden ikke minst:) for øyeblikket kjører jeg med 318 diff og kasse så den er veeeldig kort på gira men egentlig litt rått ut av kryss å sånn hehe, fin til landeveikjøring med masse svinger;) har egentlig en 2,5ltr kasse som skulle på men, når bilen starta å ble rullende igjen, så hadde jeg ikke tid til det:) but på 500 for baklyktene btw
Hopen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Er det facelift front med rieger leppe du har?Hvordan går bilen med m50? Har noen planer om noe sånt på min e30 cab også ja det er facelift front men med infinity leppe har litt lyst på den tynne leppa under der igjen det hjelper litt;) bilen går bra med det syns egentlig det ble veldig bra med tanke på lyden ikke minst:) for øyeblikket kjører jeg med 318 diff og kasse så den er veeeldig kort på gira men egentlig litt rått ut av kryss å sånn hehe, fin til landeveikjøring med masse svinger;) har egentlig en 2,5ltr kasse som skulle på men, når bilen starta å ble rullende igjen, så hadde jeg ikke tid til det:) but på 500 for baklyktene btw Fungerer det å bruke gir, mellomaksling og diff fra e30 på m50? har m20b20 jeg nå, men blir for lite bunndrag:P Bilen din så rå ut bortsett fra lyktene og bakfanger;) sorte hella de, mørkere baklykter og m-tech2 bakfanger så blir den nice:)
Zeeks_Racing Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 quote="elvis"] Fungerer det å bruke gir, mellomaksling og diff fra e30 på m50? har m20b20 jeg nå, men blir for lite bunndrag:P Bilen din så rå ut bortsett fra lyktene og bakfanger;) sorte hella de, mørkere baklykter og m-tech2 bakfanger så blir den nice:) Ja! er helt enig med deg det er derfor jeg skal selge de delene;) skal ha vanlig sorte DE front og noen nye kule mørke baklykter:D:D skal nok ha m-tech2 bakfangeren før sommeren også ja;) Hmmm. Det jeg brukte iallefall var: Min var opprinnelig en 318 så jeg har brukt den samme kassa som stod i originalt, samma diffen som stod i originalt. MEN jeg brukte mellomaksel fra en 320 sedan e-36. fordi at den er justerbar og den som stod på originalt var for lang. i tillegg så måtte jeg kappe inn staget på fra girstang til kasse ca 3cm (tror jeg det var)
Hopen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 quote="elvis"] Fungerer det å bruke gir, mellomaksling og diff fra e30 på m50? har m20b20 jeg nå, men blir for lite bunndrag:P Bilen din så rå ut bortsett fra lyktene og bakfanger;) sorte hella de, mørkere baklykter og m-tech2 bakfanger så blir den nice:) Ja! er helt enig med deg det er derfor jeg skal selge de delene;) skal ha vanlig sorte DE front og noen nye kule mørke baklykter:D:D skal nok ha m-tech2 bakfangeren før sommeren også ja;) Hmmm. Det jeg brukte iallefall var: Min var opprinnelig en 318 så jeg har brukt den samme kassa som stod i originalt, samma diffen som stod i originalt. MEN jeg brukte mellomaksel fra en 320 sedan e-36. fordi at den er justerbar og den som stod på originalt var for lang. i tillegg så måtte jeg kappe inn staget på fra girstang til kasse ca 3cm (tror jeg det var) Det blir bra vettu;) Får satse på at det kommer til å passe med 320 også Blir sikkert m50 på meg og til sommers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå