rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Driver og turbo konverterer bmwen min, og da skal jeg bytte ut slangen som går til luftfiltret. under den slangen går det to mindre slanger inn der, hva gjør jeg med disse når jeg skal bruke alu rør. bilde av de to slangene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Dene ene er til tomgangsregulator. Den andre er veivhusventilasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 oki, men hva gjør jeg med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 catchtank på veivhusventilasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 ok, hva med den til tomgangsregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 ok, hva med den til tomgangsregulatoren? sveis på en nippel på alurøra di til tomgangsregulatoren..slik som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ok=) takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Eller ta en litt apekatt løsning og sette på et eget luftfilter til tomgangs regulatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 funker det asså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 her er catch tanken min, hva skal jeg påå den andre nippelen? den ene er fra veivhusventilasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Et lite filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Et lite filter FIN DEN Og du har så rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå