rel0ad Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Mye jobb å bygge om manifold? Har lik selv, skal til å bygge om mitt..Pris på motor feste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Mye jobb å bygge om manifold? Har lik selv, skal til å bygge om mitt..Pris på motor feste? Var litt styr å bygge om, men jeg har ikke gjort noe lignende før. Jeg brukte et 3" rør, som jeg kløyv og varmet og bøyde til. 300kr for festet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Mye jobb å bygge om manifold? Har lik selv, skal til å bygge om mitt..Pris på motor feste? Var litt styr å bygge om, men jeg har ikke gjort noe lignende før. Jeg brukte et 3" rør, som jeg kløyv og varmet og bøyde til. 300kr for festet?? Men du trenger jo ikke motorfeste hvis du skal montere oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Nei det er sant, må se om jeg får noen til å sveise om til meg, sier ifra om d blir jeg ønsker å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Der va motorn ute igjen, etter at mls pakning sansynligvis ikke ble helt tett. hadde litt blårøyk også. Hjemmelaget løfteåk og motorbukk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 bursdagsgave fra fruen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 nice, hvordan råder er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Slangen under spjellet er den som kommer fra kullkanister, via den der ventilsaken med 2 pins ledning på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Slangen under spjellet er den som kommer fra kullkanister, via den der ventilsaken med 2 pins ledning på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 nice, hvordan råder er det? ppf pro h-beam 135mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Update.. har o-ringa blokka og bytta lager, pakninger. monterte sammen motoren i kjelleren i vinter. ble noe styr å få den ut i garasjen, men det gikk med et nødskrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 batteriet på corollaen min explofanstekemedert her om dagen! smalt når eg vridd om nøkkeln... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Nå har jeg startet opp motoren med orginal ecu og dyser. går litt ruskete på tomgang, blir litt røykos. tok en komptest i går, havnet på ca 13.5 bar. er det normalt? eneste som er gjort er o-ringer i blokk og planet topp. synes det var mye komp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå