montrealblue Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Prøvde meg på å lage catch tank på jobben i dag. Tenkte jeg skulle fylle den med stålskrubber. Ble kanskje i største laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Tja, Sålenge det funker, er det vel greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 syns den vart litt stor å klompat, så eg ha justert den litt Skal lage nytt rør til radiatoren, ikke helt bra passform... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 den gamle catchtanken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Må spørre de med erfaring ! Hva er greia me catch tank? Tørrsump å alle de tinga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Må spørre de med erfaring ! Hva er greia me catch tank? Tørrsump å alle de tinga ? Oljecatch tank: "Overladede og trimmede motorer produserer mye overtrykk i veivhuset, og dette trenger å ventileres bort. Dampene fra veivhusets overtrykk inneholder oljetåke, som smusser ned motoren og senker oktantallet dersom det ledes tilbake inn i innsuget. En godt ventilert motor er ikke like tilbøyelig til å lekke olje som en dårlig ventilert motor" catchtank i bensinsystemet er vel for å unngå at pumpa suger luft når det skvulper i tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Laget meg ny girstang. ble korte steg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mod000 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Lite fremgang her eller er det full stopp? Eller ser det kjempebra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Nå har jeg fått prøvd bilen på artic circle raceway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Her e d fleire som ska bi bilintrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Hadde litt problemer med at det kom olje ut av catchtanken, men ellers problemfritt hele helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 her var denne og ja, bra kjørt oppe på sommertreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 her var denne og ja, bra kjørt oppe på sommertreff takk var utrolig gøy Bare synd jeg ikke fikk sett grombilen i aksjon før diffen exploderte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 her var denne og ja, bra kjørt oppe på sommertreff takk var utrolig gøy Bare synd jeg ikke fikk sett grombilen i aksjon før diffen exploderte ja var surt, men pytt pytt, det hører med det og så ikke spessielt fin ut innvendig kan en vell si om den diffen, men sterkere saker er på tur opp mot trøndelag Ps gi beskjed om det er noe åpen banekjøring der oppe før høst treffet, da er det mulig vi tar turen oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå