OLEZZ Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 kjøpt av en som bor på våler. Han har peiling på megasquirt, og lager til m50, m20 osv. Det er en boks som man bytter ut med orginale hjernen. Bruker samme stikker. Anbefaler deg å ikke kjøpe plug n play fra Ebay. Tror de boksene er litt annerledes. I tillegg blir det billigere fra Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Er det sånn at det er bare å vri om nøkkeln å tut å kjør? Skjønn ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Anbefaler deg et billig og greit datasprut om du skal bygge opp noe igjen. Hadde det chip greine der selv, og det er ikke det samme som datasprut.Jeg kjøpte ms for 5000kr. Plug and play. Er det virkelig plug and play? Har hørt at ms er vanskelig å få til Jeg kjøpte plug and play av en som driver å lager det jeg. Veldig billig og enkelt. Jeg har også montert pyramideringer, og det er helt knall. Hvor kjøper man pyramideringer, og hvordan maskinerte du sporene? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Nån som har nå goe tips om nettsider i sweden, hvis man leit etter motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beæmmwe Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 www.Autopower.se bruk å ligg mye m50 ute der. blocket.se kan du også prøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 pyramideringer kan du kjøpe på www.ksr.no eller www.pure-pf.com Da får du med ringer og tilhørende toppakning. Maskinering må du gjøre på et motorverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Kjøpt slik MS-boks til M50 jeg hadde og M20n.. fungerer helt greit. Noe mer jobb på M20 enn M50. Der du kan bruke alt av orginalfølere. Men anbefaler og bytte til hallgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErgaMafia89 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Jeg lurer på hva har du gjort med innmaten, har du forsterket noe?? mitt prosjekt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Kjøpt slik MS-boks til M50 jeg hadde og M20n.. fungerer helt greit. Noe mer jobb på M20 enn M50. Der du kan bruke alt av orginalfølere. Men anbefaler og bytte til hallgiver. Er det ikke hallgiver på m50? Er ikke helt inne på det der:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErgaMafia89 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Jeg har tenk å forsterke med ARP bolter over alt, topp pakning, forsterket veiv lager og kansje nye råder å stempel, men jeg vet ikke hvor mye hester motoren kommer til å klare?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Jeg skal bruke orginale stempel, veiv og råde. Skal dreie ned orginalstemplene for å senke komprisjonen. Montere pyramideringer. Dette burde holde til 350hk. på m50b25 Tror veiv og råde tåler mye mer enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 kjøpt av en som bor på våler. Han har peiling på megasquirt, og lager til m50, m20 osv.Det er en boks som man bytter ut med orginale hjernen. Bruker samme stikker. Anbefaler deg å ikke kjøpe plug n play fra Ebay. Tror de boksene er litt annerledes. I tillegg blir det billigere fra Norge. Driver med akkurat samme type prosjekt, har chip og den funker sann tålig, men motor får litt mye bensin og lugger her og der i registret, så skal bytte til datasprut, har du no kontakt info på han som lager disse boksene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErgaMafia89 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Hei jeg har funnet ett problem, jeg trenger jo vakum til bremse forsterker. må jeg instalere en vakum pumpe?? nå jeg ska ha trykk i insugsmanifoilen så muster jeg bremse kraften. Hva har du gjort me det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Heijeg har funnet ett problem, jeg trenger jo vakum til bremse forsterker. må jeg instalere en vakum pumpe?? nå jeg ska ha trykk i insugsmanifoilen så muster jeg bremse kraften. Hva har du gjort me det?? Hva mener du? Skal du bruke orginal innsuget? Isåfall bruker du bare orginale vacum uttaket til bremsekraft forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErgaMafia89 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Ja jeg skal bruke det orginale insuget, men orginalt så er det vakum i insuget, og bremse forsterkeren går inn på nippelen fårr å fungere, men når du setter i turbo såå vil jeg fårstå at den presser tryk i insuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå