Racingdude Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Jeg har ikke hatt no problemer med det hvertfall.... Desuten bremser du vel ikke samtidig som du gasser? og da mister du jo ladetrykket og får vakuum igjen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Stemmer! Er ikke noe problem det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErgaMafia89 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 ja det stemmer. får se koss det går;) viss du har noen filmer med burning eller kjøring med bilen din såå hadde det våre kjekt å sitt de, når du har turbo;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 ja det stemmer. får se koss det går;)viss du har noen filmer med burning eller kjøring med bilen din såå hadde det våre kjekt å sitt de, når du har turbo;) Var ute å burna og hærja litt i stad:P tenkte jeg skulle filma litt men ble med tanken, men kan alltids ta en runde i morgen med ett kamera;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErgaMafia89 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Hei jeg leste i et gatebil magasin, der sto det at bmw sine girkasser tåler veldi lite, det var snakk om litt spinning så røyk den orginale. hva slags girkasse har du i?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hei jeg leste i et gatebil magasin, der sto det at bmw sine girkasser tåler veldi lite, det var snakk om litt spinning så røyk den orginale.hva slags girkasse har du i?? Hehe, da tror jeg nok ikke de som har skreve det har veldig mye peiling:P Sitter org 320 kasse i min(getrag260 mener jeg det var) og forje eier har burna, sladda og hærja mye med den(han kjørte med 325 motor), er ingen anntydning til att den er slitt... ingen ulyder og den er tigt og fin å gire med=) også har jeg jo selv leget en del lavt skydekke med den:P Klart m3 kasse tåler vel mer om man skal ha mye hester men så vidt jeg vet så tåler org kassene en god del=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Hei jeg leste i et gatebil magasin, der sto det at bmw sine girkasser tåler veldi lite, det var snakk om litt spinning så røyk den orginale.hva slags girkasse har du i?? Hehe, da tror jeg nok ikke de som har skreve det har veldig mye peiling:P Sitter org 320 kasse i min(getrag260 mener jeg det var) og forje eier har burna, sladda og hærja mye med den(han kjørte med 325 motor), er ingen anntydning til att den er slitt... ingen ulyder og den er tigt og fin å gire med=) også har jeg jo selv leget en del lavt skydekke med den:P Klart m3 kasse tåler vel mer om man skal ha mye hester men så vidt jeg vet så tåler org kassene en god del=) Eg kjørt me orginalkasse. hadd vel ca. 300hk når motorn sprakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErgaMafia89 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Jeg finner ikke ut va toppakning jeg skal ha. Hva bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Jeg finner ikke ut va toppakning jeg skal ha.Hva bruker dere? Kjører med 3 eller 3.5 mm MLS... husker ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Jeg finner ikke ut va toppakning jeg skal ha.Hva bruker dere? Kjører med 3 eller 3.5 mm MLS... husker ikke helt Skal vist være bortimot umulig å få det tett med mls. Jeg skal frese spor i blokka, og bruke pyramideringer el. pianotråd/rustfri migtråd. Sammen med orginal toppakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1003 Her står det mye lurt! Blandt annet hvordan man gjør det med toppakning og pianotråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Et klipp fre Høsttreffet på ACR. Sitter på med en kompis med m3 3.0 Kjipt å ikke få kjøre selv, men morsomt å være på treff uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Slik så stempla ut etter en del tenningsbank, fuelcut og en god del straffekjøring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Slik så stempla ut etter en del tenningsbank, fuelcut og en god del straffekjøring:) XD nedtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå