conan Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Satt inn led skiver el hva det heter samt carbon i innstrumenthuset. Syntes dette ble rimelig fett igrunn. Sånn blir det på dagtid Og slik i mørten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Egentlig ble det ganske tøft, men kan det bli litt distraherende å kjøre lenge i mørket med såpass sterke lys fra klokkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Egentlig ble det ganske tøft, men kan det bli litt distraherende å kjøre lenge i mørket med såpass sterke lys fra klokkene? Lysene får du justert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Egentlig ble det ganske tøft, men kan det bli litt distraherende å kjøre lenge i mørket med såpass sterke lys fra klokkene? Lysene får du justert Men da mister man brått mye av det andre lyset i bilen som jo er mye mer dempet originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Nettopp det jeg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Egentlig ble det ganske tøft, men kan det bli litt distraherende å kjøre lenge i mørket med såpass sterke lys fra klokkene? Lysene får du justert Men da mister man brått mye av det andre lyset i bilen som jo er mye mer dempet originalt. De der har en egen krets for lysjustering. Bruker ikke den orginale dimmebryteren da.. Så du kan ha fullguffe oransjtlys samtidig dempe speedoet helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Da er jo problemet løst ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Syntes den røde fargen som er orginalt er digg jeg! Og blått er vel det som ødelegger synet i mørket mest, vel? Men om du er fornøyd og syntes det er tøft er jo det det eneste som betyr noe egentlig.. Hadde lyst på sånn før selv.. Men vokst liksom litt fra det på en måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 synes det blei stilig jeg. Minna meg om need for speed spilla, der man kunne mekke egne instrumenthus hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Tøft ja, men ikke noe jeg selv ville hatt. Slikt passer best på en stylet showbil spør du meg! Blått lys er heller ikke noe særlig å få i øya når det er mørkt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Er faktisk en meget behagelig belysning; styrken er justerbar via egen bryter som fulgte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå