-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Hvordan er det å ettermontere i e34? Er det noen modeller som har opplagt dette fra fabrikk? Har ikke peiling på e34, men hentet min første i går. Det er en 94 mod 525ix touring. Den har check control, med pling lyd hvertfall. Kanskje dette er standard?
kbteknik Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 check kontrollen er standart, det er forskjellig om der er lakt opp ledninger til den store komputer, der er det på mange av de..
-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 hvordan finner jeg ut av det? Hvor mange ledninger er det for eksempel lagt frem til computeren?
Hoem Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Ta ut klokka du har og sjekk hvor mange ledninger du har der, mest sannsynlig har du ledningene du trenger!
-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Noen som har et tips til hvordan man tar ut klokken? Er det bare til å stikke et flatt skrujern inn og benke den ut? Prøvde det, men ser ikke ut som den vil komme. Redd jeg skal knekke noe.
tofter Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Noen som har et tips til hvordan man tar ut klokken?Er det bare til å stikke et flatt skrujern inn og benke den ut? Prøvde det, men ser ikke ut som den vil komme. Redd jeg skal knekke noe. Du må ta ut cd spilleren, og bak på hjørnet av klokken er det en spak som skal dyttes/dras i til klokka "popper" ut.
-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 ok... Nå har jeg laget stygge merker rundt klokka
-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg har bare 3 ledninger til klokken min så da har jeg vel ikke opplegg til noen computer...
kbteknik Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 og der ligger ikke ett stikk inni der? der gjør vanligvis det
tofter Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Du har samme problem som meg, kontakten er der (26 pins kontakt) men mangler ledningsnettet til computer. Jeg fikk iallefall ikke noe liv i min http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89483&highlight=
-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Du har samme problem som meg, kontakten er der (26 pins kontakt) men mangler ledningsnettet til computer.Jeg fikk iallefall ikke noe liv i min http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89483&highlight= Det stemmer... Er en (sikkert) 26 pins kontakt men bare 3 ledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå