spruddel Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Hvordan står det nå til med denne da Niklas? Nå har jeg jo kjøpt 330 selv, så trenger noen tips til hvilken eksos som er best Selv om jeg har litt trua på Svendsen Eksos iogmed at jeg har hørt så mye bra om dem. Frister selv med presse, så mange får seg en overraskelse av stasjonsvogna, men blir nok ikke aktuelt med det første.. Blir så dyrt hvis man blir tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Hvordan står det nå til med denne da Niklas? Nå har jeg jo kjøpt 330 selv, så trenger noen tips til hvilken eksos som er best Selv om jeg har litt trua på Svendsen Eksos iogmed at jeg har hørt så mye bra om dem. Frister selv med presse, så mange får seg en overraskelse av stasjonsvogna, men blir nok ikke aktuelt med det første.. Blir så dyrt hvis man blir tatt.. Ett ord! Eisenmann =) Gå på youtube og hør selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå