Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Okej en ting til. Skal det være noe lys i de bryterene der? Er veldig plagsomt å måtte skru på kupe lyset for å se noe som helst på de bryterene.
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Kan ikke huske det var lys i den typen, men mulig jeg husker feil...
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Kjedelig da. Får prøve å ta ut noen paneler og se litt rundt i morgen tenker jeg.
tofter Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Men da skulle jeg som har denne varmereguleringen hatt mulighet for varmluft da? Blåser bare kaldt her :S
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Men da skulle jeg som har denne varmereguleringen hatt mulighet for varmluft da? Blåser bare kaldt her :S Du har samme typen, men nyere luftelyrer, som atså ikke stemmer...
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Hmm merkelig det der. Jeg vil ha varmluft, ikke ventilasjonskanaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå