Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikker på at det blir sommer? Hehe.

Har datoene for årets treff kommet? Lenge siden jeg var på de sidene nå. Men tror det blir tett på Nordlandstreffet 19. juni.

Skrevet

Var på vårtreffet i fjor. Moro å få kjørt seg litt, selv om det var første gangen. Har stor respekt for ting jeg ikke kan, så tok det gradvis. Personlig syns jeg det blir for mange biler på banen samtidig. Alltid noen som snurrer og må taues, og da kommer gulflagget. Blir mye rykk og napp kjøring. Aner ikke om jeg skal i år. For tidlig å si nå. Men håper å få med meg BMWCCN sitt treff 19. juni.

Skrevet

Har allerede meldt meg på banekjøring :) Har blitt tradisjon dette :) Dere som klager på mye biler burde sett Gatebil treffet på Rudskogen. Burde vært eget heat som het lukeparkering der!

Usikker på hva slags bil jeg kjører pga. har tenkt å bytte ut kjerra til våren. Men er mye mulig jeg dukker opp i E46 Cab :)

Skrevet

Jeg er alt påmeldt til banekjøring, gleder meg som en unge!!

ACR er en helt sykt RÅ bane, det går FORT :twisted:

Disse 2 bilene kommer jeg med:D

Trekkvogn/utstilling 523i AC Shnitzer

6tm3upsd7zeu796bfnl5.jpg

1993 Rx7 R1, driver å bygger om til Singelturbo å full pakke, denne skal det piskes turtall på :twisted: hehe..

7udip3bh4emt9zmen59y.jpg

Stemningsbilde fra i fjor, te å med Gule Koni på det hardeste krenger når du tar svingan i 180km.t :lol:

qgznzmjaal0mfj1db8ws.jpg

fjd6mcee0axwt50atbh9.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...