Amundsen1 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 selger en bmw e34 520i 91 mod i deler evt hel t 18 tusen. bilen er ombygd t turbo men turboen er ødelagt :/ koster ikke mye for en ny en hos BMW motor technic i skien 4k for en t3/4 bilen trenger også nye bremser for å bli godkjent evt bare ta fra en større bmw, har påkosta den 8k t nå helt nytt 2,5 rustfrit eksos anlegg fra turboen fra Svendsen eksos i skien, (mangler bare endestussen) bilen er rustfri men har noen små bulker her og der den trenger også turbo chip men det får du hos A-Dekk for 3300,- grunn t salg er for lite tid og penger å vi har ikke bo sted å ha bilen :/ Ting som er gjort: -Høypolert alu røring -Getrag gearkasse -Rustfritt grenerør -300cc bosch dyser -t3/t4 turbo -stor intercooler -progresiv bensintrykk regulator -catch tank 2,5 rør fra turbo og nesten helt ut mangler ende stussen tlf min er ødelagt så evt legg meg t på msn Oddamundsen926@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 godkjent? trenger også nye bremser for å bli godkjent evt bare ta fra en større bmw lese først kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 leste etterpå hehe... frister no jævlig da...skal se på mandag om jeg kan skaffe meg penger...skal hente m5 motor og div over helga og sjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 hvor mye hk tror du den er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Like under 300? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 tenkte meg det:) har lyst på denne ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Jeg vet ikke, men tipper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 det var noe slik jeg og tenkte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 "trenger også nye bremser for å bli godkjent evt bare ta fra en større bmw" Tviler på at du får godkjent med turbo uansett om du har større bremser. Evnt, har du fått noe svar fra BT på dette? BT på notodden pleier jo å være ekstra grinebitere, så hørtes litt usansynligt ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 også er det orginalt driv verk sa han...hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microplex Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 "trenger også nye bremser for å bli godkjent evt bare ta fra en større bmw" Tviler på at du får godkjent med turbo uansett om du har større bremser. Evnt, har du fått noe svar fra BT på dette? BT på notodden pleier jo å være ekstra grinebitere, så hørtes litt usansynligt ut hehe er flere som har fått godkjent med turbo, men de orginale bremsene holder ikke det kravet som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Nevn noen? Aldri hørt om noen i senere tid som har fått dette godkjent. Evnt da har det vært feks en alpina b10 etc. Vis eg tar feil, vær så snill bevis det , isåfall blir det turbo prosjekt på meg ihvertfall ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Prisantydning på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg