artax Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 hehe ja vet dette høres litt dumt ut vet det, men er det noen som vet om noen sider/plasser de selger baby klær med bmw logo/bilder på? har sett litt rundt på goggle men finner ikke så mye. hehe makta hadde blitt galen om jeg fikk tak i noe. Har fremdeles god ti på meg å finne det, babyen kommer ikke før i april administratorer må bare slette dette innleget vist det ikke passer inn her. Takker for alle svar jeg får Mvh Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Bra noen starter tidlig med aktuelle entusiaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Finnes mange firma som trykker på klær, og BMW har vel noe til barn org. Mener WEBshop her har også. Ellers er Ebay greit å kikke på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Det hender man plumper over sånne ting hist og her, men en samleside som går så langt ned som til baby vet jeg ikke om. Jeg kjøpte noe tøy til en nevø på et marked for en liten stund siden, ellers har GS Bildeler noe BMW barnetøy fra ca 4 år og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 http://www.cafepress.com/bimmers.21408742 Det går an å lage egne også der inne, men de er ikke så glade i ting (bilder/logoer) man selv ikke har rettigheter til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 baby klær vet eg ikke noe om, men faderen og moderen kjøpte dette til min unge, ca 2 år gammel, i syden vel og merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå