The StigMeister Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Er på utkikk etter ny girkasse til min 1993 mod 320i. Jeg holder til i Harstad i Troms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 å heisann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Hva betaler du for en? Må sendes om den skal til Harstad så oppgi pris pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Hei du. Jeg kommer kanskje i gang med motor/girkassebytte til uken. Da har jeg en 320 kasse fra en 95 modell. Har ikke sett om det er Getrag eller ZF kasse enda. Girkassen virker helt fint uten noen slags ulyder. Lett å sette i alle gir.Kanskje er den tilgjengelig om ikke så lang tid? Prisen er 2.000 kr + frakt ca 320 kr. Hilsen Eirik. 92 22 65 44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Har kasse som satt på en m40b16 (316) motor. Getrag kasse. Skal vel passe denne.. (??) 1.000kr + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Nå vet ikke jeg hvilken kasse det er som står i.. Står det på selve kassa hvis jeg legger meg under å ser? Er pissvær her oppe i nord, så får ikke sjekka det før på torsdag, da jeg har tilgang til bukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Nå vet ikke jeg hvilken kasse det er som står i..Står det på selve kassa hvis jeg legger meg under å ser? Er pissvær her oppe i nord, så får ikke sjekka det før på torsdag, da jeg har tilgang til bukk. Bør vel klare å se det.. Står noe på begge sider av kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå