Simen! Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Da ser det ut til at jeg får legge ut en liten tråd om min nåverende bimmer..Solgte 325n i høst til fordel for en e46, men ble til jeg slo det fra meg...ble litt sent på sommeren (orket ikke tanken på å ha den stående ute i vinter). Så da måtte jeg jo ha en e36 igjen da Etter litt leting kom jeg over en 92 mod.320 som antiloop her inne skulle selge. Bilen var helt orginal, noe som jeg tenkte var greit siden vinteren stod for tur...Dro oppover å så på den, og det ble til at jeg tok den med hjem Eneste jeg gjorde i høst var å bytte ut baklyktene. Var ikke tenkt på gjøre mer, men så dukket det gjo opp diverse deler her da, så da tenkte skulle style den fult ut like greit Så har du deler som det ser ut til jeg skulle trenge så bare skrik ut Info om bilen: 92 mod. e36 320. 162000km på telleren. servicehefte til ca 110-120tusen. eid av bare voksne folk, importbil, 70år gammel gubbe som har hatt den i tyskland. 3 eiere før meg Takluke. Farge: Vulkangrå Planene da: ( kommer sikkert til å glemme noe) "M-Frontfanger (køpt) "M-Diffuser "M-speil(kjøpt) "M-sideskjørt(kjøpt) "M-list på baklokk(kjøpt) "M-lister rundt om(kjøpt) "cupspoiler til m3 front "Bakrutesenker(kjøpt) "Lyktesenkere(kjøpt) "Grå blink rundt om(kjøpt) "Tsw felger 8,5 x 18 (i hus) "Annen eksos "ccfl ringer og xenon i grøftlys! Alt lakkes og monteres når sommer-felgene kommer på +++++ Div... Sikkert glemt en del Ris og ros er greit, har du tips så kom med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 pen bil du har synes felgene passet bra til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ja greie nok de felga, men må ha litt større De er forresten til salgs! 17" bbs moda . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Litt mer bilder..ikke helt det store å se men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Ser du har planer om å kjøpe m-diffusor, hvorfor ikke heller kjøpe en M3 bakfanger som ser mye bedre ut? Kan selge deg en uoriginal, men med 100% passform og utseende for 2000 inkl frakt, ta kontakt på PM dersom du er interessert Har kunn gode tilbakemeldinger på denne bakfangeren Liker ellers planenne dine, blir nok en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Du har valgt riktige baklykter til bilen hvertfall. Mye skal du ha for bbs`ene? Send gjerne svar på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Blir nok bare m-diffuser gitt...syns ikke det er så stor forskjel på de! men litt penere er den jo Anders du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Der er gliset ja.. Store og gode oppgraderinger på tur ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ja, fant ut at jeg like greit skulle få på full styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Da er ny-felgene på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hvilkne felger ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Fin bil, hvilke felger ble det? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Tsw catalunya, er litt skeptisk til sort senter. men for prøve Har de vel om et par dager, så da blir de satt på, så blir vel litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Utrolig hvor stor forskjell noen baklykter kan gjøre! Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 ok bil... venter på sluttresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå