Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men det spørsmålet ble bare missforstått da, aldrig i verden om jeg hadde lakket den i bilens farge feks.

Det jeg lurte på var om dere lakket de delene med sort lakk?? :?: Eller er det bare montere de som de er?

Skrevet
Men det spørsmålet ble bare missforstått da, aldrig i verden om jeg hadde lakket den i bilens farge feks.

Det jeg lurte på var om dere lakket de delene med sort lakk?? :?: Eller er det bare montere de som de er?

Viss det er den lille sorte lippen som eg har , så trenger du ikkje å lakke den ,, finest u-lakkert og difusoren er vel og penest i mat sort , slik som listene rundt bilen.

Når begyner monteringa?

bilr spennende å så . kommer til å bli ein ny bil..

Skrevet

Brukte bumpercare på den forje jeg hadde, gikk bra i starten men til slutt ble den bare matt å stygg om jeg brukte bumper åsså :wink: Men tror jeg montere nå, for jeg heller lakke de siden :)

Nå er alle delene i hus, utenom senk å sorte nyrer, håper det kommer før helja for da blir det montering :D

Skrevet

Da har jeg fått igjen bilen og fått montert litt i fronten :D Blir vel mer i morgen :wink:

Men som vanlig støtte jeg på noen problemer :( Det første var speilene som ikke passet! Legger ved bilder av det så fint om noen har svar på det problemet :) Hullene stemte ikke overens med de på speilene..

Det andre var diffuseren, regner med det er til m-tech..men det har jeg også bilder av....Så da håper jeg noen har svar til meg :) Blir flere bilder i mårgen ettersom deler kommer på, desverre bare mobil-bilder nå men!

pecfrmkb4y7vz6d1lhql.jpg

01ruz57b3lnva9n0k0ak.jpg

pkrzkvhdb1tlyxcstts7.jpg

Skrevet

den er til m3 ja :-P hehe... ser ikke bra ut på orginalfanger, så da kan du ENTEN kjøpe m3 fanger, elelr så bør du bestille ny til orginal... speilene nok til coupe da... ;-)

Skrevet

Takker Mysild :D Da for jeg få tak i til org.fanger tenker jeg, har nettop lakket fanger så, men du har ikke link til diffusern som passer min?? :) Lette på koed men fant bare til den jeg bestilt :?

Og så da har jeg vel et sett med speil til coupe tilsalgs da :wink:

Skrevet

Takk for linken :wink: Diffusern er kjøpt ny hos koed ja, men speila er brukt,så vet du om noen som skulle hatt m3 speil så har jeg :D Tror faktisk at de er org. også... Tenkte ikke åver forskjelen mellom coupe og sedan der gitt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...