Gå til innhold

Bimmersimen`s e36 Nye bilder side 8.

Simen!
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men det spørsmålet ble bare missforstått da, aldrig i verden om jeg hadde lakket den i bilens farge feks.

Det jeg lurte på var om dere lakket de delene med sort lakk?? :?: Eller er det bare montere de som de er?

Viss det er den lille sorte lippen som eg har , så trenger du ikkje å lakke den ,, finest u-lakkert og difusoren er vel og penest i mat sort , slik som listene rundt bilen.

Når begyner monteringa?

bilr spennende å så . kommer til å bli ein ny bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bumpercare på den forje jeg hadde, gikk bra i starten men til slutt ble den bare matt å stygg om jeg brukte bumper åsså :wink: Men tror jeg montere nå, for jeg heller lakke de siden :)

Nå er alle delene i hus, utenom senk å sorte nyrer, håper det kommer før helja for da blir det montering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått igjen bilen og fått montert litt i fronten :D Blir vel mer i morgen :wink:

Men som vanlig støtte jeg på noen problemer :( Det første var speilene som ikke passet! Legger ved bilder av det så fint om noen har svar på det problemet :) Hullene stemte ikke overens med de på speilene..

Det andre var diffuseren, regner med det er til m-tech..men det har jeg også bilder av....Så da håper jeg noen har svar til meg :) Blir flere bilder i mårgen ettersom deler kommer på, desverre bare mobil-bilder nå men!

pecfrmkb4y7vz6d1lhql.jpg

01ruz57b3lnva9n0k0ak.jpg

pkrzkvhdb1tlyxcstts7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Mysild :D Da for jeg få tak i til org.fanger tenker jeg, har nettop lakket fanger så, men du har ikke link til diffusern som passer min?? :) Lette på koed men fant bare til den jeg bestilt :?

Og så da har jeg vel et sett med speil til coupe tilsalgs da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken :wink: Diffusern er kjøpt ny hos koed ja, men speila er brukt,så vet du om noen som skulle hatt m3 speil så har jeg :D Tror faktisk at de er org. også... Tenkte ikke åver forskjelen mellom coupe og sedan der gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...