Nøstbakken Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Diffuseren osv bør være sort , syns eg. Men må jo bygge bilen slik du vil ha den.. Når får vi se bilen med m-plast og sommer felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Bør jeg lakke diffuser og gt lippa til fronten eller??? NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Okei Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Men det spørsmålet ble bare missforstått da, aldrig i verden om jeg hadde lakket den i bilens farge feks. Det jeg lurte på var om dere lakket de delene med sort lakk?? Eller er det bare montere de som de er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 de skal være i plast... altså, du må ha bumpercare eller noe sånt for å få fram se sorte igjen... men du kan lakke de i sort matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Men det spørsmålet ble bare missforstått da, aldrig i verden om jeg hadde lakket den i bilens farge feks. Det jeg lurte på var om dere lakket de delene med sort lakk?? Eller er det bare montere de som de er? Viss det er den lille sorte lippen som eg har , så trenger du ikkje å lakke den ,, finest u-lakkert og difusoren er vel og penest i mat sort , slik som listene rundt bilen. Når begyner monteringa? bilr spennende å så . kommer til å bli ein ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Brukte bumpercare på den forje jeg hadde, gikk bra i starten men til slutt ble den bare matt å stygg om jeg brukte bumper åsså Men tror jeg montere nå, for jeg heller lakke de siden Nå er alle delene i hus, utenom senk å sorte nyrer, håper det kommer før helja for da blir det montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 I dag kom senken og nyrene..Bilen for jeg igjen i morgen Så da blir det skruing tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Da har jeg fått igjen bilen og fått montert litt i fronten Blir vel mer i morgen Men som vanlig støtte jeg på noen problemer Det første var speilene som ikke passet! Legger ved bilder av det så fint om noen har svar på det problemet Hullene stemte ikke overens med de på speilene.. Det andre var diffuseren, regner med det er til m-tech..men det har jeg også bilder av....Så da håper jeg noen har svar til meg Blir flere bilder i mårgen ettersom deler kommer på, desverre bare mobil-bilder nå men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Diffusern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 den er til m3 ja hehe... ser ikke bra ut på orginalfanger, så da kan du ENTEN kjøpe m3 fanger, elelr så bør du bestille ny til orginal... speilene nok til coupe da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Takker Mysild Da for jeg få tak i til org.fanger tenker jeg, har nettop lakket fanger så, men du har ikke link til diffusern som passer min?? Lette på koed men fant bare til den jeg bestilt Og så da har jeg vel et sett med speil til coupe tilsalgs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 har du kjøpt nytt? isåfall kan du jo sende i retur hehe.. http://www.schmiedmann.no/514/produkt/HI36M.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Begynner å komme seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Takk for linken Diffusern er kjøpt ny hos koed ja, men speila er brukt,så vet du om noen som skulle hatt m3 speil så har jeg Tror faktisk at de er org. også... Tenkte ikke åver forskjelen mellom coupe og sedan der gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå