Kristian H. Foss Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Nei, ikke skjedd mye, vil ha noe litt kvassere jeg nå... Håper på å snart få igang et m50 turbobygg ved siden av den jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Sjønner Stor motor du skal bygge på da? Hvordan går det med daniel å 325n egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Blir 2,5 tenker jeg:) Har ikke prata med daniel på ei stund nå, han har vært i syden så bilen har stått ei ukes tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Okei, må nesten ivertfal bygge på 2,5 børsa viss man først begynner med det Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Ja, ikkeno mindre enn 2,5 nei Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hva håper du å få for denne da? eller er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Skulle komme en å se på den om søndag, men har ikke hørd mer fra han... prisen er 65k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Blitt pen gammel bilen min ja ser jeg! Og steget veldig i pris også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Takk for det antiloop Lenge siden sist!! Har kostet på den såpass at den prisen er den verdt Du likte resultatet ja? syns jeg må ha såpass skal jeg selge, god bil det der ikke noe ihjel kjørte greier! men det kan vel du skrive under på antiloop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Ja liker alt det du har gjort med bilen med hadde nok kjøpt andre hjul. Bilen er ikke ihjel kjørt det er helt sikkert. Gammel mann jeg vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Hehe! Er andre hjul på nå e46 m3 felger, liker ikke de så godt men får duge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Bilde med de hjula på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Har ikke fått tatt bilde med de enda! Har vert slik et dritt ver her nå men skal ordne bilder vettu! Hvordan går det med e39``n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Hvor havnet gammel bilen til slutt da? E39 står i garasjen for tiden. Trenger ny topp pakning. Vet ikke om jeg gidder å gjøre noe med det. Skal uansett kjøpe ny bil om en ukes tid. Mercedes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Husker ikke helt hvor han var fra Men en som tar vare på på bilen fikk jeg inntrykk av Selge 5serien asså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå