Simen! Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Takk for det Ble en del penere med de baklyktene ja men er jo ganske mye igjen da skal bli gøy å lærerikt å få style en bil fra grunnen av Oppdateringer kommer...tenkte jeg skulle ta noen bilder av delene jeg har kjøpt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Kommer vel noen bilder i mårgen, fikk felgene i dag! Sitter nå vurdere hvilke senke fjærer jeg skal ha...og hvor mye jeg skal senke Noen forslag eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Var så kaldt den dagen jeg skulle prøve felgene så jeg gadd rett og slett ikke ta bilder...men skal prøve få tatt noen iløpet av uka av diverse deler tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Da er bakrutesenker og M3 bagasjelokk-list på vei fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Var så kaldt den dagen jeg skulle prøve felgene så jeg gadd rett og slett ikke ta bilder...men skal prøve få tatt noen iløpet av uka av diverse deler tenker jeg.... hehe nei, er ikke akkuratt varmt i dalføre om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Er det gitt! ligger på godt over 20 minus her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Kom noen deler fra koed i dag Prøve få tatt bilder av det andre jeg har liggendes og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 hvor mye betalte du for bakrutesenkeren og den lista til å ha på kofferten? må følge videre med her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Hmmm.. det ble borti mot 2000 tror jeg, ikke helt sikker! det var med Ac shnitzer klister og noe lim til å feste bakrutesenkeren med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Noen som har tips til senke fjærer eller? tenker vel 40-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Se om du finner noe her da! http://www.gsbildeler.no/article.asp?w= ... 1=41928429 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Har farta litt rundt å sett serdu Men lurte liksom på hvilke merker som er å annbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 du kan jo også sjekke ut senk.no de har en del forskjellig. polardego her på forumet selger jo også div senk til god pris bra merker er jo: - eibach - kw - fk - bilstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Fikk tatt noen raske bilder av felgen i dag da og ett av m-fangeren! Så dere for komme med meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå