Simen! Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 flotte felger .. Når kommer m-fronten på og rsten av m-plasten på.. Har du fleire bilder av bilen.. kansje litt interiør bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 M-plasten å alle de andre delene kommer på da sommer-felgene og senken skal på Tenkte jeg skulle ta alt på en gang.. Flere bilder kommer nok, men bruker ikke bilen mye nå for tiden, så den står under snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Da ble alle delene som skal lakkes prøvd på bilen i helja! Så nå dra de snart på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Kjøp deg Bilstein Sprint og evt. Eibach eller HR fjærer, da blir det bra resultat Hvis ikke du vil ha justerbart da, FK er jo et rimelig alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Takk for forslagene Dr_S Skulle så gjerne kjøpt justerbart men blir litt for dyrt nå.. får heller se på det siden! Men blir vel ikke helt umulig kjøre med bare fjerer eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Nei går an å kjøre med bare fjærene, men dette vil over tid slite ut demperne dine, da de ikke er tilpassa senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 ja, er klar over det.. men men for vel kankje bli et justerbart med tiden Hva tror folket om felgene da? Senteret er omtrent lik farge som bilen...så er spent på hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Ikke helt min smak i felger, ikke helt typiske BMW felger kanskje.. Men bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 For vel skrive litt igjen her og da, bilen er ferdig på lakk nå! Alle deler lakket og Så da blir det vel montering til helja tenker jeg...det jeg vurderer nå er om jeg skal bestille sort grillsett Hva syns folket?? Har en nokså stor pakke i vente fra koed nå, håper bare den kommer før helja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Tror det vil bli kult med sort grill. Sett flere sorte biler med det, og der ser det pent ut. kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Sort grill bestilt Pluss senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Bør jeg lakke diffuser og gt lippa til fronten eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Penere i svart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 jaja!! men det jeg mente var om jeg skulle lakke med sort, har hørt om mange som gjør det! men vet ikke jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå