Gå til innhold

Bimmersimen`s e36 Nye bilder side 8.

Simen!
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for linken :wink: Diffusern er kjøpt ny hos koed ja, men speila er brukt,så vet du om noen som skulle hatt m3 speil så har jeg :D Tror faktisk at de er org. også... Tenkte ikke åver forskjelen mellom coupe og sedan der gitt!!

bare hyggelig ;-)

varme og alt? ikke galt... er vel mange her på forumet som vil ha slike ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for linken :wink: Diffusern er kjøpt ny hos koed ja, men speila er brukt,så vet du om noen som skulle hatt m3 speil så har jeg :D Tror faktisk at de er org. også... Tenkte ikke åver forskjelen mellom coupe og sedan der gitt!!

bare hyggelig ;-)

Er usikker på om det er varme, hvordan ser man det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å komme seg nå;)

Jada stor forskjel hvertfal :D Blir nok en del penere etter i morgen, planen var å få på, lyktsenkere,tåkelys,grill i fanger, bakrutesenker, og m3 list på baklokket :wink: For jeg tid kommer side-skjørtene på og :D

Så om jeg ikke er alt for fyllesyk om søndagen bli det senk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig ;-)

Er usikker på om det er varme, hvordan ser man det??

det går en liten ledning bak på speilet ;-) men det er nok varme, siden du har så mange ledninger ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert litt til i dag, men ble ikke det store! Men har noen bilder slenge ut da :wink: Å nå har jeg tatt flasken fatt så blir ikke mer jobbing på bilen i dag :lol:

Bilder!

x1nthywmsoknsouxf1mh.jpg

plz1lgz82qtnhfws7w20.jpg

Hekta opp sideskjørtene med teip får å se hvordan det ble...

6gp71r2cyvjewbaz8ugp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, blir bra med skjørter. Bilen er det bra med ja, monterte shifter fra M3 på den forrige uke. Han vurderer å bestille grenrør etterhvert også, Blir vel snart polering så fort han få lønning. :) Blir gjort noen småting med den framover, ny girkule, muligens xenon osv osv. Men utseendemessig er den fortsatt lik som da vi hentet den på Vinstra i sommer. Tror han liker den best sånn den er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...