///Mysild Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Takk for linken Diffusern er kjøpt ny hos koed ja, men speila er brukt,så vet du om noen som skulle hatt m3 speil så har jeg Tror faktisk at de er org. også... Tenkte ikke åver forskjelen mellom coupe og sedan der gitt!! bare hyggelig varme og alt? ikke galt... er vel mange her på forumet som vil ha slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Takk for linken Diffusern er kjøpt ny hos koed ja, men speila er brukt,så vet du om noen som skulle hatt m3 speil så har jeg Tror faktisk at de er org. også... Tenkte ikke åver forskjelen mellom coupe og sedan der gitt!! bare hyggelig varme og alt? ikke galt... er vel mange her på forumet som vil ha slike Er usikker på om det er varme, hvordan ser man det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Begynner å komme seg nå Jada stor forskjel hvertfal Blir nok en del penere etter i morgen, planen var å få på, lyktsenkere,tåkelys,grill i fanger, bakrutesenker, og m3 list på baklokket For jeg tid kommer side-skjørtene på og Så om jeg ikke er alt for fyllesyk om søndagen bli det senk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Takk for linken Diffusern er kjøpt ny hos koed ja, men speila er brukt,så vet du om noen som skulle hatt m3 speil så har jeg Tror faktisk at de er org. også... Tenkte ikke åver forskjelen mellom coupe og sedan der gitt!! bare hyggelig varme og alt? ikke galt... er vel mange her på forumet som vil ha slike Er usikker på om det er varme, hvordan ser man det?? det går en liten ledning bak på speilet men det er nok varme, siden du har så mange ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Fikk montert litt til i dag, men ble ikke det store! Men har noen bilder slenge ut da Å nå har jeg tatt flasken fatt så blir ikke mer jobbing på bilen i dag Bilder! Hekta opp sideskjørtene med teip får å se hvordan det ble... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Tøffe sidekjørt! må nesten få skaffa meg sånna jeg og for di var helt råe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Er jo m3-skjørt da Men på disse er hullene til jekken tettet! Ikke noe jeg har gjort men de fulgte med til den forje e36n jeg hadde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Nå begyner det å ligne på noko.. Når kommer senken på .. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Joda, men det mangler mye enda Senken kommer ikke før neste helg desverre, pga at jeg må ha hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Joda, men det mangler mye enda Senken kommer ikke før neste helg desverre, pga at jeg må ha hjelp! kor mykje skal du senke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Blir 40/30 i førsten, mulig det bli justerbart utpå sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Dette blir bra, fortsett sånn... Blir vel ganske lik den forrige e36`n? Altså med tanke på valg av styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Blir nogså lik 325n jeg hadde ja Men nå skal jeg ha skjørter på også! Var ikke jeg som styla den forje, eneste jeg gjorde var bytta listene på siden og blink Å litt andre småting...Går bra med den eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ok, blir bra med skjørter. Bilen er det bra med ja, monterte shifter fra M3 på den forrige uke. Han vurderer å bestille grenrør etterhvert også, Blir vel snart polering så fort han få lønning. Blir gjort noen småting med den framover, ny girkule, muligens xenon osv osv. Men utseendemessig er den fortsatt lik som da vi hentet den på Vinstra i sommer. Tror han liker den best sånn den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Er den forresten myk og "bøybar" den e46 look spoileren du kjøpte fra koed tidligere i denne tråden? Eller er den helt stiv? Abs plast eller lignende...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå