Simen! Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Godt å høre, for få han til å slenge opp en tråd Er ikke så veldig bøy bar den lista nei! Regner med at det er abs plast ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Godt å høre, for få han til å slenge opp en tråd Er ikke så veldig bøy bar den lista nei! Regner med at det er abs plast ja.. Skal få laget en tråd om bilen.. Kunne tenkt meg en slik spoiler selv, har bare en sånn myk type, og den har jeg ennå ikke fått lagt på helt rett, ser litt bølgete ut fra siden.. Mye kosta den? Så ingen pris på Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Ok, tror bilen blir stilig med den Fant den igjen på koed, en til 577kr og en til litt over 1000kr! Ikke helt sikker på hvem av de jeg kjøpte, men tror faktisk det var den til 577kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Okey, da blir det nok en sånn med tiden... Hadde vært bra pris med 577,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Da har jeg hatt en god økt på bilen i kveld Fått på plass tåkelys, luftekanaler,gitter og leppa på fangern...Måtte også prøve en felg på Ble noe høy ja men blir vel bedre når jeg for på senken til helja Har nå tenkt på å sote tåkelysene mine, blei liksom for lys bakgrunn i de i forhold til alt det andre i fronten...Hva syns dere om dette?? Slenger med noen bilder....Litt møkkete bil men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Her er det framgang.. har blitt noko penere . Når kommer sideskjørta på.. Du må ta mange bilder av dem , slik at eg har ein mal å gå etter , når eg skal montere mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Har gått smått syns jeg Håper å få skjørtene til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Du må lage ein liten DIY til meg når du monterer dem.. Har lenge planlagt å montere min, men har ikkje fått lakka dem enda. er på sjøen no, å er enda 2uker gjen til heim reise , men når eg kommer heim SKAL mine og på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Kan forsøke forklare deg, men jeg kommer til å bare lime mine pga at skjørtene var med da jeg kjøpte den forige e36n jeg hadde! så da var det ikke med klips eller noe sånt...Og på de jeg har er hullene til jekk feste tettet igjen, Så her blir det limings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Kan forsøke forklare deg, men jeg kommer til å bare lime mine pga at skjørtene var med da jeg kjøpte den forige e36n jeg hadde! så da var det ikke med klips eller noe sånt...Og på de jeg har er hullene til jekk feste tettet igjen, Så her blir det limings OKI.. Da så, eg kommer til å montere mine med klipsa, er alltid kjekt med litt tips, men det ser rimeligt enkelt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Skal skrive litt om det etter at jeg har montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Polering av felger i dag Har fått tak i autosol som jeg tenkte jeg skulle ta kanten en omgang og...men har aldrig brukt de så derfor lurer jeg på om noen her kan svare meg på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Blir nok bra med sota grøftelys! Men hvordan blir det å jekke bilen med de nye skjørtene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Går forsåvidt greit det, bare at man må bruke garasje-jekk på de punktene under på kanalen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Ok, så det går på evt 2-søyler løftebukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå