Gå til innhold

Bimmersimen`s e36 Nye bilder side 8.

Simen!
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å høre, for få han til å slenge opp en tråd :wink:

Er ikke så veldig bøy bar den lista nei! Regner med at det er abs plast ja..

Skal få laget en tråd om bilen.. :) Kunne tenkt meg en slik spoiler selv, har bare en sånn myk type, og den har jeg ennå ikke fått lagt på helt rett, ser litt bølgete ut fra siden.. Mye kosta den? Så ingen pris på Koed.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt en god økt på bilen i kveld :wink: Fått på plass tåkelys, luftekanaler,gitter og leppa på fangern...Måtte også prøve en felg på :D Ble noe høy ja :lol: men blir vel bedre når jeg for på senken til helja :wink:

Har nå tenkt på å sote tåkelysene mine, blei liksom for lys bakgrunn i de i forhold til alt det andre i fronten...Hva syns dere om dette??

Slenger med noen bilder....Litt møkkete bil men :P

ko9ibyap8jxy0cff70ee.jpg

79qvt7bfpes4ah2oa80r.jpg

qg7hr2mfihbjbabv5ern.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forsøke forklare deg, men jeg kommer til å bare lime mine pga at skjørtene var med da jeg kjøpte den forige e36n jeg hadde! så da var det ikke med klips eller noe sånt...Og på de jeg har er hullene til jekk feste tettet igjen, Så her blir det limings :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forsøke forklare deg, men jeg kommer til å bare lime mine pga at skjørtene var med da jeg kjøpte den forige e36n jeg hadde! så da var det ikke med klips eller noe sånt...Og på de jeg har er hullene til jekk feste tettet igjen, Så her blir det limings :D

OKI.. Da så, eg kommer til å montere mine med klipsa, er alltid kjekt med litt tips, men det ser rimeligt enkelt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...