bmwe_e36 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 nice:D men lakker bremse caliptra sølv eller noe. litt stykt å se halv rustene caliptere;) fint lakk resultat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Er å stort sett ferdig med bilen, er igjen få strøm på grøftlysene å litt div! Skal kankje bytte til meg et sett med e46 m3 replica felger, se hvordan de blir på bilen Så er jeg nå ute etter en e34 M5 Tenker det blir neste bilen, helst 3,8 litern sedan eller touring...Så har du eller vet om så si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 nice:Dmen lakker bremse caliptra sølv eller noe. litt stykt å se halv rustene caliptere;) fint lakk resultat:) Takk. Ja, skulle nok vert gjort noe med de... Lakk resultatet ble bra det, og dårligere ble det ikke med en omgang Meugiars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 hehe, bra det da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Flotte bilder. Passte god den lille m3 lepp på bagasjeromet, lurer nesten om eg skal sette min tilbakers å bilen. Du har gjort ein flottt jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Nydelig bil, så igjennom hele tråden, og den har fått seg en stor forandring denne her Nydelig farge Takker Fikk stor forandring over liten tid, ble litt for stressende det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Flotte bilder. Passte god den lille m3 lepp på bagasjeromet, lurer nesten om eg skal sette min tilbakers å bilen. Du har gjort ein flottt jobb. Takker for det Snerten den m3 lista på baklokket ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Litt fler... Der! Og på fredag skal jeg avgårde for å titte på en M5 jeg vurderer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Lenge siden det har skjedd noe her! Bilen har det ikke skjedd noe med, den bare vaskes og kjøres Men litt lite kjøring men! Men nå vurderer jeg å selge bilen pga interesse for noe nytt...var å så på en M5 men det ble ikke noe av. Så om du eller noen du vet skulle hatt seg en 320 i meget go stand så ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Sinnsykt pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Tusen takk for det intresert i å kjøpe kankje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Fått gjort noe mer i det siste eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Hehe nei dårlig gitt eneste at jeg har aventert den og at det kommer noen søndag for å se på bilen Mister for fort interssen for hver enkelt bil.... eller du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå